Quote from Guest on 11 November 2011, 12:29För mig (Windows, Chrome och IE, notebook och stationär dator) funkar det bara sporadiskt att shift-klicka mig direkt till nästa olästa inlägg.
Användarproblem eller bugg?
För mig (Windows, Chrome och IE, notebook och stationär dator) funkar det bara sporadiskt att shift-klicka mig direkt till nästa olästa inlägg.
Användarproblem eller bugg?
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2011, 12:39Själva idén med shift-klick är dålig tycker jag.
Ffa för att det inte funkar på telefoner.Sen vet jag inte hur det är med er andra, men jag vill alltid komma till nästa olästa direkt och aldrig komma till nån lista över olästa... Det blir ju bara ett ex
Själva idén med shift-klick är dålig tycker jag.
Ffa för att det inte funkar på telefoner.
Sen vet jag inte hur det är med er andra, men jag vill alltid komma till nästa olästa direkt och aldrig komma till nån lista över olästa... Det blir ju bara ett ex
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 12:49Jo Christer, det håller jag förvisso med om. (t+)
Men vad har det med min fråga att göra? Jag undrar ju om det är jag som är kass på att hantera ett tangentbord och en mus eller om funbeat är inkonsekvent 😉
Jo Christer, det håller jag förvisso med om. (t+)
Men vad har det med min fråga att göra? Jag undrar ju om det är jag som är kass på att hantera ett tangentbord och en mus eller om funbeat är inkonsekvent 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 13:09Funkar för mig. Däremot finns det en potentiell konflikt då Shift+click är ett kortkommando i Chrome för att öppna länken i ett nytt fönster?!
Funkar för mig. Däremot finns det en potentiell konflikt då Shift+click är ett kortkommando i Chrome för att öppna länken i ett nytt fönster?!
Quote from Camilla Höög on 11 November 2011, 13:21Shift-klick öppnar länkar i nytt fönster i alla de webbläsare jag använder och Ctrl-klick öppnar i ny tabb. Några gånger när jag trycker Shift-klick på siffran innan sidan laddats helt klart så öppnar jag sidan olästa diskussioner i ett nytt fönster.
Lösn
Shift-klick öppnar länkar i nytt fönster i alla de webbläsare jag använder och Ctrl-klick öppnar i ny tabb. Några gånger när jag trycker Shift-klick på siffran innan sidan laddats helt klart så öppnar jag sidan olästa diskussioner i ett nytt fönster.
Lösn
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 13:29"egen ikon för att komma till nästa olästa inlägg" = bra förslag!
"egen ikon för att komma till nästa olästa inlägg" = bra förslag!