Quote from Guest on 2 May 2010, 19:54Tjena
Måste skaffa ny prisvärd lvg-hjälm så låt oss höra vad ni rekommenderar!
Tjena
Måste skaffa ny prisvärd lvg-hjälm så låt oss höra vad ni rekommenderar!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:04Limar har bra hjälmar med kraschgaranti.
Limar har bra hjälmar med kraschgaranti.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:06http://cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=BELL831-SM&Kampanj_ID=
Tankar kring hjälmen?
http://cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=BELL831-SM&Kampanj_ID=
Tankar kring hjälmen?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:12Dålig ventilation.
Annars är den säkert bra.
Dålig ventilation.
Annars är den säkert bra.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:13har den,funkar bra för mej,lätt att ställa in omkretsen,viktigt då jag ändra ofta.mössa-inte mössa.
har den,funkar bra för mej,lätt att ställa in omkretsen,viktigt då jag ändra ofta.mössa-inte mössa.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:24bell tycker jag är bra
bell tycker jag är bra
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:30Annars var Tommie en bra hjälm.
Annars var Tommie en bra hjälm.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:32Håller med min namne (herr Granlund): du MÅSTE prova olika märken. Bell och Limar känns rätt lika på mitt huvud. Numera kör jag Limar Pro 104 eftersom den är nättare och snyggare än allt annat jag hittat.
Håller med min namne (herr Granlund): du MÅSTE prova olika märken. Bell och Limar känns rätt lika på mitt huvud. Numera kör jag Limar Pro 104 eftersom den är nättare och snyggare än allt annat jag hittat.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:54Jag har också den där Bell-hjälmen, och den sitter bra på mitt huvud, och vad gäller ventilationen så är den ändå bättre än min gamla. Dock har jag inte provkraschat den, så jag vet inte hur bra den skyddar... men alla hjälmar som säljs ska väl vara godkä
Jag har också den där Bell-hjälmen, och den sitter bra på mitt huvud, och vad gäller ventilationen så är den ändå bättre än min gamla. Dock har jag inte provkraschat den, så jag vet inte hur bra den skyddar... men alla hjälmar som säljs ska väl vara godkä
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:19Jag har 2 st av Bell Alchera, de funkar utmärkt. Skaplig ventilation och dessutom jag har krasch-testat modellen (den funkade :-))
Testa olika märken de kan ha olika passform, Bell passar mitt huvud.
Jag har 2 st av Bell Alchera, de funkar utmärkt. Skaplig ventilation och dessutom jag har krasch-testat modellen (den funkade :-))
Testa olika märken de kan ha olika passform, Bell passar mitt huvud.