Quote from Guest on 18 June 2014, 11:10En unik löparupplevelse! Sickla gruvlopp är Sveriges enda löpartävling i en gruva som arrangeras för första gången söndagen 21 september, samma dag som Sicklaloppet 10 km och Lilla Sicklaloppet.
Många kanske inte vet att det finns en gruva mitt i Stockho
En unik löparupplevelse! Sickla gruvlopp är Sveriges enda löpartävling i en gruva som arrangeras för första gången söndagen 21 september, samma dag som Sicklaloppet 10 km och Lilla Sicklaloppet.
Många kanske inte vet att det finns en gruva mitt i Stockho
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 11:20Det är inte Sveriges enda löpartävling som går i en gruva eftersom Äspöloppet har arrangerats i flera års tid i gruvan utanför Oskarshamn.
Det är inte Sveriges enda löpartävling som går i en gruva eftersom Äspöloppet har arrangerats i flera års tid i gruvan utanför Oskarshamn.
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 13:34Fast Äspöloppet går inte i en gruva, utan i tunneln till Äspölaboratoriets underjordiska delar..
Fast Äspöloppet går inte i en gruva, utan i tunneln till Äspölaboratoriets underjordiska delar..
Quote from Funbeat user on 19 June 2014, 13:56Vad är definitionen på en gruva? Enligt Atlas copco själv har aldrig någor malm eller mineraler utvunnits från Sickla heller. Men visst, alla vill vara först.
Vad är definitionen på en gruva? Enligt Atlas copco själv har aldrig någor malm eller mineraler utvunnits från Sickla heller. Men visst, alla vill vara först.
Quote from Funbeat user on 22 June 2014, 17:28Dunderdygnets gruvlopp gick lite djupare...
http://www.dunderdygnet.se/start/content.cfm?Sec_ID=59&Rac_ID=6&Lan_ID=1
Dunderdygnets gruvlopp gick lite djupare...
http://www.dunderdygnet.se/start/content.cfm?Sec_ID=59&Rac_ID=6&Lan_ID=1
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 17:50Köper gärna en startplats om någon får förhinder!
Skicka ett PM
Köper gärna en startplats om någon får förhinder!
Skicka ett PM
Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 17:03Jag är också intresserad av en startplats vid ev. förhinder.
Jag är också intresserad av en startplats vid ev. förhinder.