Quote from Guest on 30 December 2007, 23:56Jag vet inte om det var i samband med den nya, snygga startsidan, men numera kan jag inte komma åt sidan där jag ser vilka som har mig på sin topplista.. Jag saknar den funktionen!! Plz Olle.. Fixa! 🙂
Jag vet inte om det var i samband med den nya, snygga startsidan, men numera kan jag inte komma åt sidan där jag ser vilka som har mig på sin topplista.. Jag saknar den funktionen!! Plz Olle.. Fixa! 🙂
Quote from Camilla Höög on 31 December 2007, 00:06Jag saknar också den sidan.
Jag saknar också den sidan.
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 10:15E den borta?!?!?!? Neeeeej. Det vill man ju kunna se.
E den borta?!?!?!? Neeeeej. Det vill man ju kunna se.
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 January 2008, 03:41det finns ju en liten rad med numera så kallade "kompisar" på "Min startisda". Där syns ju alla man lagt till på sin topplista. 🙂 Det är inte namn, utan det är bilder, och när man håller muspekaren över bilden visas namnet.
Vet inte om jag är ute och c
det finns ju en liten rad med numera så kallade "kompisar" på "Min startisda". Där syns ju alla man lagt till på sin topplista. 🙂 Det är inte namn, utan det är bilder, och när man håller muspekaren över bilden visas namnet.
Vet inte om jag är ute och c
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 12:14Dom som jag valt som kompisar syns på startsidan. Men om någon annan väljer mig som kompis syns de inte längre.
Dom som jag valt som kompisar syns på startsidan. Men om någon annan väljer mig som kompis syns de inte längre.
Quote from Magnus Gelang on 1 January 2008, 13:14Var såg ni det förrut? Jag minns att jag har kollat det en gång för länge sen, men jag minns inte var.
Var såg ni det förrut? Jag minns att jag har kollat det en gång för länge sen, men jag minns inte var.
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 13:22Har för mig att den låg som en länk under kompis-topplistan.... fast nu blir jag osäker...
Har för mig att den låg som en länk under kompis-topplistan.... fast nu blir jag osäker...
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 14:15Jo, det stämmer, det låg en länk så.
Jo, det stämmer, det låg en länk så.
Quote from Magnus Gelang on 1 January 2008, 14:17Aha ok. Ja då får vi hopas att Olle kan fixa tillbaka den,,,,vore ju lite kul att kunna se vilka som har lagt till mig på sin toplista.
Aha ok. Ja då får vi hopas att Olle kan fixa tillbaka den,,,,vore ju lite kul att kunna se vilka som har lagt till mig på sin toplista.
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 09:41Oops, den skulle ju inte försvinna. Nu har jag lagt tillbaka den. 🙂
Oops, den skulle ju inte försvinna. Nu har jag lagt tillbaka den. 🙂