Quote from Guest on 26 August 2008, 22:17Är det bara för mig FunBeat går väldigt segt under vissa tider på dygnet? T.ex. "aktuella diskussioner" går speciellt trögt att komma in i, och ibland går det inte alls utan jag får ett felmeddelande?
Är det bara för mig FunBeat går väldigt segt under vissa tider på dygnet? T.ex. "aktuella diskussioner" går speciellt trögt att komma in i, och ibland går det inte alls utan jag får ett felmeddelande?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 22:27Långsamt på kvällen mellan 18:00 och 22:00, då ALLA är inloggade...
Nu går tillräckligt fort!
Långsamt på kvällen mellan 18:00 och 22:00, då ALLA är inloggade...
Nu går tillräckligt fort!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 09:17som Per säger så är det kvällstid det segar här också
som Per säger så är det kvällstid det segar här också
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 09:20Vill bara meddela att jag jobbar på att snabba upp det hela! Det kommer ske gradvis, lite snabbare i taget helt enkelt. Men som sagt, kvällstid är det mycket hög belastning!
Vill bara meddela att jag jobbar på att snabba upp det hela! Det kommer ske gradvis, lite snabbare i taget helt enkelt. Men som sagt, kvällstid är det mycket hög belastning!
Quote from Camilla Höög on 27 August 2008, 09:36Se till att använda Funbeat på arbetstid. Då har man ju till och med betalt för tiden 😀
Se till att använda Funbeat på arbetstid. Då har man ju till och med betalt för tiden 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 10:32Det blir långsamt snabbare alltså?
Det blir långsamt snabbare alltså?
Quote from Elias Engqvist on 27 August 2008, 12:32Bättre det än snabbt långsammare!
Bättre det än snabbt långsammare!