Quote from Guest on 9 May 2012, 19:42Min FR305 är 3 år gammal och har ända sedan den varit ny blivit svagare och svagare i ljudet för att sedan ett par månader vara helt tyst. Antagligen beror det på fukt som kommit in. Har ni upplevt samma och är det något som är irreversibelt, d v s har de
Min FR305 är 3 år gammal och har ända sedan den varit ny blivit svagare och svagare i ljudet för att sedan ett par månader vara helt tyst. Antagligen beror det på fukt som kommit in. Har ni upplevt samma och är det något som är irreversibelt, d v s har de
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 19:52Jag har upplevt samma. Fukt kommer in och ärgar sönder högtalaren. Känt problem. Dessvärre kommer nog ärgandet fortsätta och till slut funkar klockan inte alls.
Jag har upplevt samma. Fukt kommer in och ärgar sönder högtalaren. Känt problem. Dessvärre kommer nog ärgandet fortsätta och till slut funkar klockan inte alls.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 21:16Prata med Garmin om det, de är ju kända för att lösa problemen.
Själv hade jag problem med att klockan inte tog mot pulssignalerna, gick till Stadium och en kille löste det genast. Jag läste sen manualen när jag kom hem och insåg att jag hade kunnat fixa
Prata med Garmin om det, de är ju kända för att lösa problemen.
Själv hade jag problem med att klockan inte tog mot pulssignalerna, gick till Stadium och en kille löste det genast. Jag läste sen manualen när jag kom hem och insåg att jag hade kunnat fixa
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 09:33Jag reklamerade min FR305 när ljudet slutade fungera och jag fick en ny klocka utan problem (det här var inom garantitiden förstås).
Jag reklamerade min FR305 när ljudet slutade fungera och jag fick en ny klocka utan problem (det här var inom garantitiden förstås).
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 18:38Tack men det hjälper inte mig. Importerade den frrån USA. Det var halva priset då.
Tack men det hjälper inte mig. Importerade den frrån USA. Det var halva priset då.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:52min har varit tyst över ett år så ärgningen i övrigt går låååångsamt
min har varit tyst över ett år så ärgningen i övrigt går låååångsamt