Quote from Guest on 18 November 2009, 18:53http://www.123minsida.se/Snowshoe/
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 19:03Kul, kanske man skulle satsa på. Har blivit sugen efter att ha läst om alla Snow Shoe-lopp i TrailRunner Magazine.
Kul, kanske man skulle satsa på. Har blivit sugen efter att ha läst om alla Snow Shoe-lopp i TrailRunner Magazine.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:37Jag har också gjort just det, läst Trailrunner och funderat på snöskor som alternativ motionsform. När jag såg detta lopp lyckades jag spontanköpa både anmälan till tävlingen, snöskor, transport och boende 😀
Sen började jag fundera lite mer detaljerat.
Jag har också gjort just det, läst Trailrunner och funderat på snöskor som alternativ motionsform. När jag såg detta lopp lyckades jag spontanköpa både anmälan till tävlingen, snöskor, transport och boende 😀
Sen började jag fundera lite mer detaljerat.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 08:27Högt gräs borde gå att hitta i Stockholmstrakten
Högt gräs borde gå att hitta i Stockholmstrakten
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:51Då var det genomfört.
Använde inga stavar och fick några hyffsade skavsår. Nöjd ändå.
Då var det genomfört.
Använde inga stavar och fick några hyffsade skavsår. Nöjd ändå.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:37Min första tävling i -20/25. Var kul att testa något nytt men jag fick känlan av en något konstruerad tävlingsform. Jag hade trott att det skulle vara lite lösare i spåren. Här hade det gått utmärkt att springa i vanliga dojor med bra sula.
För er som f
Min första tävling i -20/25. Var kul att testa något nytt men jag fick känlan av en något konstruerad tävlingsform. Jag hade trott att det skulle vara lite lösare i spåren. Här hade det gått utmärkt att springa i vanliga dojor med bra sula.
För er som f