Quote from Guest on 25 May 2012, 07:23Anmälningstaket är nått varför jag skulle vilja köpa en starplats av någon som inte ska köra men är anmäld.
/Christer
Anmälningstaket är nått varför jag skulle vilja köpa en starplats av någon som inte ska köra men är anmäld.
/Christer
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 07:33Du kan ju anmäla dig på plats där innan start!
/Martin
Du kan ju anmäla dig på plats där innan start!
/Martin
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:25Jag är också ute efter en startplats!
Enligt hemsidan kan dom inte ta efteranmälningar heller... 🙁
Jag är också ute efter en startplats!
Enligt hemsidan kan dom inte ta efteranmälningar heller... 🙁
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:26Nej, de säger att det inte blir efteranmälningar i år. Som sagt brist på funktionärer, inga unga som vill ställa upp bara gamlingar ....
Nej, de säger att det inte blir efteranmälningar i år. Som sagt brist på funktionärer, inga unga som vill ställa upp bara gamlingar ....
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 16:14letar också efter en startplats!
letar också efter en startplats!
Quote from Lena O on 26 May 2012, 17:49Brist på Funktionärer?
Skitsnack, de bara kamma in pengar och gör inget med det.
Tycker dåligt, de har sagt att de inte vill ha flera åkare.
Brist på Funktionärer?
Skitsnack, de bara kamma in pengar och gör inget med det.
Tycker dåligt, de har sagt att de inte vill ha flera åkare.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 21:30Sista minuten säljer en startplats billigt 🙂 070-7547521
Sista minuten säljer en startplats billigt 🙂 070-7547521
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 17:48Med tanke på dagens väder är jag glad att loppet var fullt. Men hade man verkligen velat cykla så fanns det nog många som ville sälja sina starter i morse 🙂
Med tanke på dagens väder är jag glad att loppet var fullt. Men hade man verkligen velat cykla så fanns det nog många som ville sälja sina starter i morse 🙂