Quote from Guest on 15 May 2011, 18:21hej,
Ska besöka Stockholm för en kurs nästa vecka och tänkte försöka leta upp någon simhall och träna lite. Men jag har ju noll koll på vad det finns för utbud av simhallar! Jag kommer bo på scandic hotell på karlavägen och det vore ju toppen om det fann
hej,
Ska besöka Stockholm för en kurs nästa vecka och tänkte försöka leta upp någon simhall och träna lite. Men jag har ju noll koll på vad det finns för utbud av simhallar! Jag kommer bo på scandic hotell på karlavägen och det vore ju toppen om det fann
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 18:31Den här länken kan nog vara av intresse.
http://www.stockholm.se/KulturFritid/Sim--och-idrottshallar/Men vid Karlavägen är nog GIH-badet närmast, det ligger bara några hundra meter ovanför vid Stadion. (alltså själva arenan, inte tunnelbanestationen)
L
Den här länken kan nog vara av intresse.
http://www.stockholm.se/KulturFritid/Sim--och-idrottshallar/
Men vid Karlavägen är nog GIH-badet närmast, det ligger bara några hundra meter ovanför vid Stadion. (alltså själva arenan, inte tunnelbanestationen)
L
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:23Fast om du vågar dig in i tunnelbana nätverket så kan du ta dig till de flesta bad. 😉
Fast om du vågar dig in i tunnelbana nätverket så kan du ta dig till de flesta bad. 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:24Tack för länken, den ska jag kolla!
Tack för länken, den ska jag kolla!
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:31liten karta från Scandic till GIH-badet:
http://kartor.eniro.se/m/aqabS
liten karta från Scandic till GIH-badet:
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 19:48Tack! GIH badet får det nog bli då.
Tack! GIH badet får det nog bli då.
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 20:55Jennie: Jag brukar ta tunnelbanan till Eriksdalsbadet när jag jobbar i Stockholm, de har bra öppettider på kvällen och det är lätt att hitta dit. Grön tunnelbana till Skanstull eller blåbuss 3 eller 4, sen en kort bit att gå.
Jennie: Jag brukar ta tunnelbanan till Eriksdalsbadet när jag jobbar i Stockholm, de har bra öppettider på kvällen och det är lätt att hitta dit. Grön tunnelbana till Skanstull eller blåbuss 3 eller 4, sen en kort bit att gå.
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2011, 00:57Om du ska gå till GIH-badet är det betydligt närmare att gå över valhallavägen och gå in på vägen som går mellan stadion och sophiahemmet. Inte gå bort till Teknis som kartan visar!
Om du ska gå till GIH-badet är det betydligt närmare att gå över valhallavägen och gå in på vägen som går mellan stadion och sophiahemmet. Inte gå bort till Teknis som kartan visar!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:18Det blev erikdalsbadet faktist. Himla trevligt bad och inte överdrivet mycket folk heller. Och inte blev jag av med nåt heller. Men så lämnade jag min iPad på hotellet också.
Tack iaf för alla tips!
Det blev erikdalsbadet faktist. Himla trevligt bad och inte överdrivet mycket folk heller. Och inte blev jag av med nåt heller. Men så lämnade jag min iPad på hotellet också.
Tack iaf för alla tips!