Quote from Guest on 20 February 2010, 14:17Tror säkert de flesta här på FunBeat är aktiva idrottare på en mycket högre nivå än mig själv, men jag letar med ljus o lykta efter en simlärare i Stockholms trakten. Mina arbetstider varierar och därför har jag svårt att gå en kurs på en given dag varje
Tror säkert de flesta här på FunBeat är aktiva idrottare på en mycket högre nivå än mig själv, men jag letar med ljus o lykta efter en simlärare i Stockholms trakten. Mina arbetstider varierar och därför har jag svårt att gå en kurs på en given dag varje
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 14:27Täbysim och medley vet jag anordnar crawlkurser.
Annars har jag fått tipset att gå med i en triathlon klubb och träna med dom!
http://www.medley.se
Täbysim och medley vet jag anordnar crawlkurser.
Annars har jag fått tipset att gå med i en triathlon klubb och träna med dom!
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 18:46Tack för tipset! Men tyvärr så var det där med mina arbetstider och kurser på specifika dagar/tider men jag har inte gett upp utan hoppas hitta någon som kan ge privatlektioner - Tack ändå 🙂
Tack för tipset! Men tyvärr så var det där med mina arbetstider och kurser på specifika dagar/tider men jag har inte gett upp utan hoppas hitta någon som kan ge privatlektioner - Tack ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:12Du ska inte prata med simhallarna. Ta kontakt med simklubbarna i stället. Där kan du säkert få hjälp.
Du ska inte prata med simhallarna. Ta kontakt med simklubbarna i stället. Där kan du säkert få hjälp.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:55Tusen tack för tipsen - har hittat en fantastiskt bra simlärare genom FunBeat så jag är jätte nöjd 😀
Tusen tack för tipsen - har hittat en fantastiskt bra simlärare genom FunBeat så jag är jätte nöjd 😀