Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är du en bra simmare som söker nya utmaningar? Vi i IS Göta Triathlon har samlat ihop ett gäng glada killar och tjejer som kommer att genomföra denna 4km simningen den 3 September.

Planerna är att simma från Kronborg på danska sidan till Pålsjöbaden i H

Hur långt är det?

Om jag vore frisk skulle jag gärna vara med. Nästa år, om ni gör det till en återkommande event, vilket jag tycker ni ska.

Finns det någon open water swim-serie i Sverige? Borde finns utrymme för det med tanke på intresset för all form

Det låter ju galet skoj - klart intresserad. Vilket tempo tänker ni hålla ungefär? Antar att man vill hålla ihop gruppen någorlunda...

@Reine. Det finns ju Open water trophy, vad jag vet. kolla på simförbundet eller googla Open water trophy.

När det kommer till tempo så är det snarare starkt och med kraft än snabbt. Lite beroende på antalet simmare så kommer vi dela in i 3 grupper. fris

Detta låter intressant och kul!

Emil jag trodde inte att du skulle simma öppet vatten 😉 Men jag tycker vi ska åka upp!

Frida och Emil. Ni är hjärtligt välkomna.
Gå in på Facebook och läs hur ni anmäler er samt övrig information.

Kan tilläggas att Sjöräddningen kommer vara delaktiga som föjebåtar, bland annat. Så det kommer bli en kanon simning.

Observera dock att vid h

Anmäld! Hoppas på vädret bara.

Tanken var det Frida men när jag såg den här roliga grejen så började jag tänka om. Oja, tycker vi åker dit. Snackar om det nu någon dag!

Går bra att anmäla er till andrefalt@hotmail.com

Kostnaden är ynka 100kr för att täcka bensinen till följebåtarna.

sjöräddningen och dykklubben Delfinen bidrar med båtar och dykare för vår säkerhet.

12