Quote from Guest on 18 August 2011, 10:56Är du en bra simmare som söker nya utmaningar? Vi i IS Göta Triathlon har samlat ihop ett gäng glada killar och tjejer som kommer att genomföra denna 4km simningen den 3 September.
Planerna är att simma från Kronborg på danska sidan till Pålsjöbaden i H
Är du en bra simmare som söker nya utmaningar? Vi i IS Göta Triathlon har samlat ihop ett gäng glada killar och tjejer som kommer att genomföra denna 4km simningen den 3 September.
Planerna är att simma från Kronborg på danska sidan till Pålsjöbaden i H
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 11:06Hur långt är det?
Om jag vore frisk skulle jag gärna vara med. Nästa år, om ni gör det till en återkommande event, vilket jag tycker ni ska.
Finns det någon open water swim-serie i Sverige? Borde finns utrymme för det med tanke på intresset för all form
Hur långt är det?
Om jag vore frisk skulle jag gärna vara med. Nästa år, om ni gör det till en återkommande event, vilket jag tycker ni ska.
Finns det någon open water swim-serie i Sverige? Borde finns utrymme för det med tanke på intresset för all form
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 11:12Det låter ju galet skoj - klart intresserad. Vilket tempo tänker ni hålla ungefär? Antar att man vill hålla ihop gruppen någorlunda...
Det låter ju galet skoj - klart intresserad. Vilket tempo tänker ni hålla ungefär? Antar att man vill hålla ihop gruppen någorlunda...
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 12:05@Reine. Det finns ju Open water trophy, vad jag vet. kolla på simförbundet eller googla Open water trophy.
När det kommer till tempo så är det snarare starkt och med kraft än snabbt. Lite beroende på antalet simmare så kommer vi dela in i 3 grupper. fris
@Reine. Det finns ju Open water trophy, vad jag vet. kolla på simförbundet eller googla Open water trophy.
När det kommer till tempo så är det snarare starkt och med kraft än snabbt. Lite beroende på antalet simmare så kommer vi dela in i 3 grupper. fris
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 14:10Detta låter intressant och kul!
Detta låter intressant och kul!
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 20:00Emil jag trodde inte att du skulle simma öppet vatten 😉 Men jag tycker vi ska åka upp!
Emil jag trodde inte att du skulle simma öppet vatten 😉 Men jag tycker vi ska åka upp!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 08:15Frida och Emil. Ni är hjärtligt välkomna.
Gå in på Facebook och läs hur ni anmäler er samt övrig information.Kan tilläggas att Sjöräddningen kommer vara delaktiga som föjebåtar, bland annat. Så det kommer bli en kanon simning.
Observera dock att vid h
Frida och Emil. Ni är hjärtligt välkomna.
Gå in på Facebook och läs hur ni anmäler er samt övrig information.
Kan tilläggas att Sjöräddningen kommer vara delaktiga som föjebåtar, bland annat. Så det kommer bli en kanon simning.
Observera dock att vid h
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 08:25Anmäld! Hoppas på vädret bara.
Anmäld! Hoppas på vädret bara.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 08:55Tanken var det Frida men när jag såg den här roliga grejen så började jag tänka om. Oja, tycker vi åker dit. Snackar om det nu någon dag!
Tanken var det Frida men när jag såg den här roliga grejen så började jag tänka om. Oja, tycker vi åker dit. Snackar om det nu någon dag!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:50Går bra att anmäla er till andrefalt@hotmail.com
Kostnaden är ynka 100kr för att täcka bensinen till följebåtarna.
sjöräddningen och dykklubben Delfinen bidrar med båtar och dykare för vår säkerhet.
Går bra att anmäla er till andrefalt@hotmail.com
Kostnaden är ynka 100kr för att täcka bensinen till följebåtarna.
sjöräddningen och dykklubben Delfinen bidrar med båtar och dykare för vår säkerhet.