Quote from Guest on 4 June 2012, 21:27Smidigaste sättet att få med sig lite extra kläder typ tshirt, shorts ett par skor ?
Vattentät påse och knyta i ett rep till foten eller midjan ?
Någon som har några bra ideer ?
Smidigaste sättet att få med sig lite extra kläder typ tshirt, shorts ett par skor ?
Vattentät påse och knyta i ett rep till foten eller midjan ?
Någon som har några bra ideer ?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:371) "Plantera" sakerna vid målet i förväg
2) Be någon annan transportera sakerna
3) Simma med VFF på fötterna och trisuit på kroppen (den torkar fort)
4) En liten "miniflotte" som har tillräcklig flytkraft och utrymme för sakerna. Åsså litet snöre till
1) "Plantera" sakerna vid målet i förväg
3) Simma med VFF på fötterna och trisuit på kroppen (den torkar fort)
4) En liten "miniflotte" som har tillräcklig flytkraft och utrymme för sakerna. Åsså litet snöre till
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 09:01http://www.adsinc.com/catalog/brands/aqua-lung/combat-swimmer-harness
http://www.adsinc.com/catalog/brands/aqua-lung/combat-swimmer-harness
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 10:24@ Anders
Den där selen skulle jag nog inte vilja ha på mig. Den såg litet väl "militär" ut, om du förstår vad jag menar.
@ Anders
Den där selen skulle jag nog inte vilja ha på mig. Den såg litet väl "militär" ut, om du förstår vad jag menar.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:45Haha, selen var ju jättesöt! Med handtag i nacken också, precis som på barnflytvästar...
Haha, selen var ju jättesöt! Med handtag i nacken också, precis som på barnflytvästar...
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:31Tackar för svaren.
Svar: Tyvärr så kommer det nog hända ganska spontant = kommer inte kunna ordna något med logistiken.
Svar: Samma här
3) Simma med VFF på fötterna och
Tackar för svaren.
Svar: Tyvärr så kommer det nog hända ganska spontant = kommer inte kunna ordna något med logistiken.
Svar: Samma här
3) Simma med VFF på fötterna och
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 08:29@ Ricky
Jg har praktiserat följande modell ibland. Det förutsätter att du har bil med dragkrok och en cykel. Jag kör bilen till slutmålet och gömmer bilnyckeln på något lämpligt ställe. Cyklar till starten, simmar till målet, hämtar upp cykeln. Det funger
@ Ricky
Jg har praktiserat följande modell ibland. Det förutsätter att du har bil med dragkrok och en cykel. Jag kör bilen till slutmålet och gömmer bilnyckeln på något lämpligt ställe. Cyklar till starten, simmar till målet, hämtar upp cykeln. Det funger
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 10:22Behovet av bilen och cykeln förstår jag men vad gör dragkroken till ett "måste"?
Om vägar och cyklistens förmåga tillåter kan man klara sig med två cyklar (en hand på respektive styre).
Behovet av bilen och cykeln förstår jag men vad gör dragkroken till ett "måste"?
Om vägar och cyklistens förmåga tillåter kan man klara sig med två cyklar (en hand på respektive styre).
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 16:47@ Leif
Jag menade att man hänger på en sådan där cykelhållare. Det finns naturligtvis andra sätt att transportera cyklar med bil. Ursäkta att jag var litet otydlig.
@ Leif
Jag menade att man hänger på en sådan där cykelhållare. Det finns naturligtvis andra sätt att transportera cyklar med bil. Ursäkta att jag var litet otydlig.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 13:35Det är väl uttryckligt förbjudet i Trafikförordningen att cykla med två cyklar? Om man nu ändå skulle se sig trängd att göra det, tycker jag att det är smidigare att hålla den andra cykeln i sadeln. Det blir mycket mindre risk för att de skall kroka i var
Det är väl uttryckligt förbjudet i Trafikförordningen att cykla med två cyklar? Om man nu ändå skulle se sig trängd att göra det, tycker jag att det är smidigare att hålla den andra cykeln i sadeln. Det blir mycket mindre risk för att de skall kroka i var