Quote from Guest on 3 May 2011, 09:04Såg i en uppdaterad version av manualen (och mjukvaran) att man numera kan simma med garmin och få gps-värden. Kanske man kan kräva av en klocka som marknadsför sig för triathlon-användare? Detta fungerar förutsatt att man simmar frisim och att man helst
Såg i en uppdaterad version av manualen (och mjukvaran) att man numera kan simma med garmin och få gps-värden. Kanske man kan kräva av en klocka som marknadsför sig för triathlon-användare? Detta fungerar förutsatt att man simmar frisim och att man helst
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 09:14Om jag fattat det rätt, det är inte bara fråga om att "få GPS-värden", det ligger också mycket tänk i filtreringen av datat. I så låg hastighet som simning kan väl felmätningar i horisontalled ackumuleras och långt överstiga din simmade sträcka.
Om jag fattat det rätt, det är inte bara fråga om att "få GPS-värden", det ligger också mycket tänk i filtreringen av datat. I så låg hastighet som simning kan väl felmätningar i horisontalled ackumuleras och långt överstiga din simmade sträcka.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 13:07Jag har testat och det funkar sisådär. Det handlar om att de försöker hantera situationen med en väldigt dålig satellitmottagning och uppskatta positionen ändå. Med bröstsim funkar det inte alls, kanske lite bättre med crawl då armen är över vattnet mer.
Jag har testat och det funkar sisådär. Det handlar om att de försöker hantera situationen med en väldigt dålig satellitmottagning och uppskatta positionen ändå. Med bröstsim funkar det inte alls, kanske lite bättre med crawl då armen är över vattnet mer.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 13:11Mer om detta: http://www.dcrainmaker.com/2010/06/new-garmin-forerunner-310xt-openwater.html
Mer om detta: http://www.dcrainmaker.com/2010/06/new-garmin-forerunner-310xt-openwater.html
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 14:05Ooooh look at those crazy tracks! 🙂
Ooooh look at those crazy tracks! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 14:13Tack för bra länk!
Tack för bra länk!