Quote from Guest on 3 April 2012, 21:23Jag ska till Falun över Påsk och det skulle vara kul att få iaf ett simpass. Någon som tränar i Falun som kan tänka sig att träna med mig eller vet om det finns någon träningsgrupp (masters) som tränar under påsk? Eller det kanske inte ens är öppet?
Jag ska till Falun över Påsk och det skulle vara kul att få iaf ett simpass. Någon som tränar i Falun som kan tänka sig att träna med mig eller vet om det finns någon träningsgrupp (masters) som tränar under påsk? Eller det kanske inte ens är öppet?
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 21:33Tjena,
Jag ska simma på fredag och eventuellt lördag på Lugnet, så vi kan ju höras. Lite osäker nu på tider då det måste anpassas till familjen. Skickar telefonnummer som personligt meddelande.Tror inte någon Masterträning pågår i helgen, känner bara ti
Tjena,
Jag ska simma på fredag och eventuellt lördag på Lugnet, så vi kan ju höras. Lite osäker nu på tider då det måste anpassas till familjen. Skickar telefonnummer som personligt meddelande.
Tror inte någon Masterträning pågår i helgen, känner bara ti
Quote from j sollerman on 3 April 2012, 22:35Grejt! På fredagen ska jag på 50 års kalas men lördagen simmar jag gärna. Helst ett distsnspsss 🙂
Grejt! På fredagen ska jag på 50 års kalas men lördagen simmar jag gärna. Helst ett distsnspsss 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 12:53Simma lugnt 😉
Simma lugnt 😉
Quote from j sollerman on 4 April 2012, 13:22Alltid
Alltid