Quote from Guest on 9 October 2009, 10:12Vet inte hur det är med er, men snart ska jag på min första masterstävling mot andra klubbar, den första var nämligen ett KM.
Tävlingssimmade i min ungdom och nu är man lite nyfiken på om kanske nån av mina forna motsimmare från andra klubbar kanske oxå ä
Vet inte hur det är med er, men snart ska jag på min första masterstävling mot andra klubbar, den första var nämligen ett KM.
Tävlingssimmade i min ungdom och nu är man lite nyfiken på om kanske nån av mina forna motsimmare från andra klubbar kanske oxå ä
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 10:22Eftersom jag simmade inte i sverige jag har inte möjligt att träffas simmare från min tid. Men över de siste 3år med Masters simning i sverige har jag träffat simmare runt om sverige från Umeå till Lund.
De flesta har jag noll kontakt med under året, me
Eftersom jag simmade inte i sverige jag har inte möjligt att träffas simmare från min tid. Men över de siste 3år med Masters simning i sverige har jag träffat simmare runt om sverige från Umeå till Lund.
De flesta har jag noll kontakt med under året, me