Quote from Guest on 15 April 2010, 10:59Hej, Ska köra Stockholm triathlon och känner mig trygg i både cykel och löpning. Men när jag kastade mig i poolen upptäckte jag att 1500 m är ganska långt. 😉
Någon som känner till duktiga instruktörer som, mot ersättning, kan lära ut grunderna i frisim?
Hej, Ska köra Stockholm triathlon och känner mig trygg i både cykel och löpning. Men när jag kastade mig i poolen upptäckte jag att 1500 m är ganska långt. 😉
Någon som känner till duktiga instruktörer som, mot ersättning, kan lära ut grunderna i frisim?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 11:09Varför inte gå med i lämplig tri-klubb o träna med dem?
Varför inte gå med i lämplig tri-klubb o träna med dem?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:53Jag bor i Nacka, Stockholm om nån skulle vara intresserad av att erbjuda crawl-kurs...
Jag bor i Nacka, Stockholm om nån skulle vara intresserad av att erbjuda crawl-kurs...
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 14:16Jag bor oxå i Nacka och körde nybörjarkurs i Saltsjöbaden. Vi var bara 3 st i vår kurs så kolla om du inte kan hoppa in. Kör nu med SPIF Triclub och tränar i Eriksdalsbadet och Kronobergsbadet.
Kolla med Skuru SIM om de inte har privatkurs, eller NAcka
Jag bor oxå i Nacka och körde nybörjarkurs i Saltsjöbaden. Vi var bara 3 st i vår kurs så kolla om du inte kan hoppa in. Kör nu med SPIF Triclub och tränar i Eriksdalsbadet och Kronobergsbadet.
Kolla med Skuru SIM om de inte har privatkurs, eller NAcka