Quote from Guest on 8 June 2011, 08:54Funderar lite på detta med Triathlon där simningen sker i havet och allt vad det innebär. Får man i de kommande grenarna få några problem med havssaltet eller hålls detta ute av våtdräkten? Tänker att man skulle kunna ha saltkristaller kvar i trikläderna
Funderar lite på detta med Triathlon där simningen sker i havet och allt vad det innebär. Får man i de kommande grenarna få några problem med havssaltet eller hålls detta ute av våtdräkten? Tänker att man skulle kunna ha saltkristaller kvar i trikläderna
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 09:04Din svett är nog saltare än havsvattnet. Våtdräkten tar nog mer stryk av att hastigt ryckas av än av att ligga några timmar och torka i havsvatten. Du kommer sannolikt (tyvärr) riva sönder den på ngn sten eller liknande innan den går sönder av "naturliga"
Din svett är nog saltare än havsvattnet. Våtdräkten tar nog mer stryk av att hastigt ryckas av än av att ligga några timmar och torka i havsvatten. Du kommer sannolikt (tyvärr) riva sönder den på ngn sten eller liknande innan den går sönder av "naturliga"
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2011, 10:53Det gäller definitivt om det är Kalmar du tänker på. Om du tänkt dig nåt i riktigt salta vatten vet jag inte men det är ingen som börjar pyssla om våtdräkten i T1 iaf! (Däremot är det nog ofta man inte har våtdräkt i de länder där salthalten i havet är h
Det gäller definitivt om det är Kalmar du tänker på. Om du tänkt dig nåt i riktigt salta vatten vet jag inte men det är ingen som börjar pyssla om våtdräkten i T1 iaf! (Däremot är det nog ofta man inte har våtdräkt i de länder där salthalten i havet är h
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:47Typ Norge?
Typ Norge?
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2011, 15:30Tänkte mer på Thailand, Filipinerna typ... 🙂
Tänkte mer på Thailand, Filipinerna typ... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 08:23Triathlon i anslutning till Döda havet kanske hade varit en extrem variant. Jag tackar för inläggen och aspekterna och avskriver funderingarna som irrelevanta inför simning på vår västkust. 🙂 Over and out
Triathlon i anslutning till Döda havet kanske hade varit en extrem variant. Jag tackar för inläggen och aspekterna och avskriver funderingarna som irrelevanta inför simning på vår västkust. 🙂 Over and out
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:34Eller Röda havet?
http://www.israman.co.il/
Eller Röda havet?
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 00:38hmm... Triathlon i Thailand och våtdräkt?
Vattentemp?? 🙂
hmm... Triathlon i Thailand och våtdräkt?
Vattentemp?? 🙂