Quote from Guest on 17 January 2008, 20:09Om man skulle vilja köra både ett löppass och ett simpass på samma dag , vilket är bäst att köra först?
detta hade jag tänkt köra på en dag som jag är helt ledig på. Så hur många timmar ska det vara mellan passen eller ska man köra dom direkt efter vara
Om man skulle vilja köra både ett löppass och ett simpass på samma dag , vilket är bäst att köra först?
detta hade jag tänkt köra på en dag som jag är helt ledig på. Så hur många timmar ska det vara mellan passen eller ska man köra dom direkt efter vara
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:19Det beror väl i vilken form du är. Det ska inte vara några problem vilket som. Själv föredrar jag att springa först. Gott att avsluta allt i bastun.
Triatlister (eller vad de heter) cyklar mellan 😉
Det beror väl i vilken form du är. Det ska inte vara några problem vilket som. Själv föredrar jag att springa först. Gott att avsluta allt i bastun.
Triatlister (eller vad de heter) cyklar mellan 😉
Quote from Håkan Öhling on 17 January 2008, 20:19Kanske bättre att posta länken under triathlon?
Hursomhelst kan man köra passen i en följd. Ta bara en liten drink mellan o kör på. Jag föredrar simning före. Annars är det lätt att man får kramp i benen.
Kanske bättre att posta länken under triathlon?
Hursomhelst kan man köra passen i en följd. Ta bara en liten drink mellan o kör på. Jag föredrar simning före. Annars är det lätt att man får kramp i benen.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:23Singapore sling sitter perfekt.
Singapore sling sitter perfekt.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:292 själar 1 tanke, David......jag tänkte "en drink????"
2 själar 1 tanke, David......jag tänkte "en drink????"
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:32samma här.
vinlöpning, någon?
samma här.
vinlöpning, någon?
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:39vinöppning är jag en jävel på.......och så ballar tråden ut igen.....
vinöppning är jag en jävel på.......och så ballar tråden ut igen.....
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:43Man kanske kan sammanfatta det hela så här: Löpning först, sedan simning och efter det belöning i form av bastu med en kall öl. Och så en öl till...
Man kanske kan sammanfatta det hela så här: Löpning först, sedan simning och efter det belöning i form av bastu med en kall öl. Och så en öl till...
Quote from Jonas Täng on 17 January 2008, 20:45Jag hade definitivt simmat först. Ifall jag springer först så får jag kramp i vaderna när jag simmar. Fast å andra sidan om man tar ena passet på morgonen och det andra på kvällen... då spelar det ingen roll, i alla fall inte om du är van att träna mycket
Jag hade definitivt simmat först. Ifall jag springer först så får jag kramp i vaderna när jag simmar. Fast å andra sidan om man tar ena passet på morgonen och det andra på kvällen... då spelar det ingen roll, i alla fall inte om du är van att träna mycket
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 21:28Är det inte det Marathon du Medoc går ut på? Vinöppning och så...
BILD:http://www.marathondumedoc.com/images/photos/4.jpg
BILD:www.marathondumedoc.com/images/photos/32.jpg
Är det inte det Marathon du Medoc går ut på? Vinöppning och så...
BILD:http://www.marathondumedoc.com/images/photos/4.jpg
BILD:www.marathondumedoc.com/images/photos/32.jpg