Quote from Guest on 26 November 2009, 12:31Hej!
Kanske nåt för den som utveckla sin simning.http://www.startpallen.se/
Hej!
Kanske nåt för den som utveckla sin simning.
Välkommen till Startpallen Sim, en möjlighet till utveckling!
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:41Ja verkligen, man kanske skulle prova..
Ja verkligen, man kanske skulle prova..
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:26Jag vet inte jag? Tror ni man kan få lära sig lite konstsim?
Jag vet inte jag? Tror ni man kan få lära sig lite konstsim?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 09:38Jag hade mer än gärna åkt dit om det varit av träningslägerstyp en helg eller så, blir lite svårt när det är spridda dagar mitt i veckan och man bor långt därifrån, men om ngn råkar se ngt sånt (typ träningsläger) får ni gärna tipsa mig. Vore kul att utve
Jag hade mer än gärna åkt dit om det varit av träningslägerstyp en helg eller så, blir lite svårt när det är spridda dagar mitt i veckan och man bor långt därifrån, men om ngn råkar se ngt sånt (typ träningsläger) får ni gärna tipsa mig. Vore kul att utve
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:46Nja! Har all respekt för de som utövar konstsim. Vi brukar dock lite skämtsamt kalla det för konstsim när vi tvingas simma rygg, fjäril och andra simsätt än crawl. Mest för att det brukar vara så kreativa tekniklösningar på utövandet av dessa.
Nja! Har all respekt för de som utövar konstsim. Vi brukar dock lite skämtsamt kalla det för konstsim när vi tvingas simma rygg, fjäril och andra simsätt än crawl. Mest för att det brukar vara så kreativa tekniklösningar på utövandet av dessa.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 13:42Man kanske kan fråga herr Startpall om han kan sno ihop ett träningsläger...
Man kanske kan fråga herr Startpall om han kan sno ihop ett träningsläger...