Quote from Guest on 3 June 2011, 23:54http://www.youtube.com/watch?v=8cS114X6fCQ
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 00:04LOL
LOL
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 13:06Det var ju kanon! Det är ju så man känner när det går bra att simma. Äkta Wienervals...
Synd "Wienerbröna" tagit över nu!
Det var ju kanon! Det är ju så man känner när det går bra att simma. Äkta Wienervals...
Synd "Wienerbröna" tagit över nu!
Quote from Håkan Öhling on 4 June 2011, 14:03Inte så dumt alls faktiskt. Jag trodde jag uppfann kopplingen mellan just vals och crawl på tidigt 80-tal när jag skulle synka spark och armtag. Jag fick hålla på ett drygt år innan det fungerade spontant för mig.
Använder fortfarande valsen i vissa cra
Inte så dumt alls faktiskt. Jag trodde jag uppfann kopplingen mellan just vals och crawl på tidigt 80-tal när jag skulle synka spark och armtag. Jag fick hålla på ett drygt år innan det fungerade spontant för mig.
Använder fortfarande valsen i vissa cra
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 15:17Jag läste att han som gjorde filmen, gjorde den på skoj, men tydligen blev den bättre än han själv tänkte sig och använder den även i seriös simträning/instruktion.
Jag läste att han som gjorde filmen, gjorde den på skoj, men tydligen blev den bättre än han själv tänkte sig och använder den även i seriös simträning/instruktion.