Quote from Guest on 13 July 2007, 11:34Postar här för att cyklister är smarto. Hur får man till det här med ett foto på sig själv? Hur jag än gör blir det fan inte bra. För stor fil eller myrstorlek.. Om det finns tråd för detta redan ursäktar jag mig.
Postar här för att cyklister är smarto. Hur får man till det här med ett foto på sig själv? Hur jag än gör blir det fan inte bra. För stor fil eller myrstorlek.. Om det finns tråd för detta redan ursäktar jag mig.
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 11:44I Microsoft Photo Editor kan du välja kvalitet när du sparar jpg-filer och på det sättet få ner filstorleken.
I Microsoft Office Picture Manager kan du komprimera bilder, kan också vara värt att labba med. Säkert finns andra program med liknande funktione
I Microsoft Photo Editor kan du välja kvalitet när du sparar jpg-filer och på det sättet få ner filstorleken.
I Microsoft Office Picture Manager kan du komprimera bilder, kan också vara värt att labba med. Säkert finns andra program med liknande funktione