Quote from Guest on 7 September 2008, 22:14Hur registrerar jag sjukdom? Jag skulle vilja ta till protokollet att jag varit förkyld i helgen, och att jag därför inte sprungit. Men hur gör jag? Jag kan ju inte ange att jag varit sjuk i 24 tim/dygn?
Borde förmodligen ha lagt denna fråga under "Dumma
Hur registrerar jag sjukdom? Jag skulle vilja ta till protokollet att jag varit förkyld i helgen, och att jag därför inte sprungit. Men hur gör jag? Jag kan ju inte ange att jag varit sjuk i 24 tim/dygn?
Borde förmodligen ha lagt denna fråga under "Dumma
Quote from Jan Lundquist on 7 September 2008, 22:24Det finns träningskategorier som heter Sjukdom och Skada. Bara att regga efter bästa samvete och förmåga.
Det finns träningskategorier som heter Sjukdom och Skada. Bara att regga efter bästa samvete och förmåga.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:24Jag brukar välja "Skada/Sjukdom" och så regga 0 minuter. Då blir det en post i träningsdagboken, men det läggs inte till någon träningstid i statistiken. Tror det är ganska många som gör så.
Krya på dig! 🙂
Jag brukar välja "Skada/Sjukdom" och så regga 0 minuter. Då blir det en post i träningsdagboken, men det läggs inte till någon träningstid i statistiken. Tror det är ganska många som gör så.
Krya på dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:27Tack Stina och Anne! Ja, jag reggar 0 minuter, det blir bra.
Och tack för kyrapåandet! Jag är egentligen så minimalt förkyld att det är rent löjligt, men det har inte känts okej att springa. Haft lite ont i halsen också.
Tack Stina och Anne! Ja, jag reggar 0 minuter, det blir bra.
Och tack för kyrapåandet! Jag är egentligen så minimalt förkyld att det är rent löjligt, men det har inte känts okej att springa. Haft lite ont i halsen också.
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 September 2008, 22:28Reggar man 0 minuter på "Skada/Sjukdom" så blir det ju i alla fall sökbart i kalendern, och det är ju rätt smart.
Jag brukar dock nöja mig med att lägga in en dagsnotering i stil med "sjuk", ibland med en kort beskrivning så det blir t.ex. "sjuk; förkyld
Reggar man 0 minuter på "Skada/Sjukdom" så blir det ju i alla fall sökbart i kalendern, och det är ju rätt smart.
Jag brukar dock nöja mig med att lägga in en dagsnotering i stil med "sjuk", ibland med en kort beskrivning så det blir t.ex. "sjuk; förkyld
Quote from mårten jansson on 7 September 2008, 23:54Jag tycker "Skada/Sjukdom" är jättebra att regga. Då kan man tex få reda på hur många gånger man varit sjuk under olika perioder genom att se hur många pass av den typen man registrerat..
Jag tycker "Skada/Sjukdom" är jättebra att regga. Då kan man tex få reda på hur många gånger man varit sjuk under olika perioder genom att se hur många pass av den typen man registrerat..
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 10:21Först tänkte jag att nu har reggandet gått över styr om man reggar sjukdom.. Men å andra sidan, så finns det ju en poäng med det så.. Varför skriver jag ens det här..?
Först tänkte jag att nu har reggandet gått över styr om man reggar sjukdom.. Men å andra sidan, så finns det ju en poäng med det så.. Varför skriver jag ens det här..?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 10:34Du skriver i James Joyceisk anda, Andreas. Lite stream of consciousness skadar aldrig så här på måndagsförmiddagen. Nu fick vi förmånen att följa hela din tankeprocess 🙂
Du skriver i James Joyceisk anda, Andreas. Lite stream of consciousness skadar aldrig så här på måndagsförmiddagen. Nu fick vi förmånen att följa hela din tankeprocess 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 10:40Så lite så 😀
Så lite så 😀
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2008, 10:41Andreas: "Varför skriver jag ens det här..?" - berömvärt - tänk om fler tänkte så (och ibland lite tidigare 🙂 )
Andreas: "Varför skriver jag ens det här..?" - berömvärt - tänk om fler tänkte så (och ibland lite tidigare 🙂 )