Quote from Guest on 25 May 2007, 17:26Bjarne har erkänt det de flesta av oss redan misstänkte...
Skriv gärna på uppropet Cyklister mot doping om du också tröttnat på dopingskiten!http://www.christerhedberg.se/2007/05/25/skammes-ta-mig-fan/
Bjarne har erkänt det de flesta av oss redan misstänkte...
Skriv gärna på uppropet Cyklister mot doping om du också tröttnat på dopingskiten!
http://www.christerhedberg.se/2007/05/25/skammes-ta-mig-fan/
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 17:36Det är bara att hålla med SKÄMS!!!!
Jag har skrivit på sedan långt tillbaka, Gör det ni med!
Det är bara att hålla med SKÄMS!!!!
Jag har skrivit på sedan långt tillbaka, Gör det ni med!
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 18:59*skrev på*
*skrev på*
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 19:25Jag var trött på dopingskiten redan under tidigt åttiotal!
Vad är nytt under solen? förutom att inom all idrott med pengar finns doping!
Fotboll, Ishockey, golf, tennis, friidrott, trav, orientering, skytte, segling,rugby, baseball, motor, dressyr, häs
Jag var trött på dopingskiten redan under tidigt åttiotal!
Vad är nytt under solen? förutom att inom all idrott med pengar finns doping!
Fotboll, Ishockey, golf, tennis, friidrott, trav, orientering, skytte, segling,rugby, baseball, motor, dressyr, häs
Quote from Ebba Johansson on 25 May 2007, 21:00skrev också på
skrev också på
Quote from Mats Andersson on 26 May 2007, 00:30Härligt att ni skrev på!
Härligt att ni skrev på!
Quote from mårten jansson on 26 May 2007, 08:36Jag är lite tveksam till att kalla mig cyklist än så länge 😉 Sist det här var uppe så var jag inte det minsta cyklist... Nu kör jag iaf spinning och vill börja cykla ute... Kan jag räkna mig som cyklist då? 😀
Jag är lite tveksam till att kalla mig cyklist än så länge 😉 Sist det här var uppe så var jag inte det minsta cyklist... Nu kör jag iaf spinning och vill börja cykla ute... Kan jag räkna mig som cyklist då? 😀
Quote from Ebba Johansson on 26 May 2007, 10:55tycker det är skit med hela dopingkarusellen, och det behöver jag inte vara cyklist för att tycka att det är helt jävligt!
Nu kan jag å andra sidan snart kalla mig cyklist. jag cyklar mest hela tiden:D
tycker det är skit med hela dopingkarusellen, och det behöver jag inte vara cyklist för att tycka att det är helt jävligt!
Nu kan jag å andra sidan snart kalla mig cyklist. jag cyklar mest hela tiden:D
Quote from mårten jansson on 26 May 2007, 11:23Ja, men där man skriver på står det ju att man själv är cyklist, så då är det ju en bra idé att vara det..
Ja, men där man skriver på står det ju att man själv är cyklist, så då är det ju en bra idé att vara det..
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 12:46Motionscyklist o/
Motionscyklist o/