Quote from Guest on 26 August 2012, 14:40Ska köpa cykelskor men behöver hjälp, tips och råd! Har spanat in Shimano, SH-R087. Är det bra och sköna skor? Någon har tipsat mig om att Bontrager har sköna skor?
De nuvarande (Shimano SH-M064) gör fruktansvärt ont i sidan av foten efter att jag cyklat
Ska köpa cykelskor men behöver hjälp, tips och råd! Har spanat in Shimano, SH-R087. Är det bra och sköna skor? Någon har tipsat mig om att Bontrager har sköna skor?
De nuvarande (Shimano SH-M064) gör fruktansvärt ont i sidan av foten efter att jag cyklat
Quote from ellen olsson on 26 August 2012, 14:50Prova! Det är dina fötter som avgör!
Prova! Det är dina fötter som avgör!
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 14:50Jag tycker Sidi är fantastiska. Jag köpte ett par nya inför Vätternrundan 2009 (som man INTE ska, men mina Shimano var hopplösa). Kan säga att jag hade ont överallt UTOM i fötterna efter dessa 30mil. Skorna är fantastiska.
Jag tycker Sidi är fantastiska. Jag köpte ett par nya inför Vätternrundan 2009 (som man INTE ska, men mina Shimano var hopplösa). Kan säga att jag hade ont överallt UTOM i fötterna efter dessa 30mil. Skorna är fantastiska.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 15:03Eftersom det är skor som har väldigt styv sula så är det prova som gäller som Fredrik G säger. De olika märkena har ganska olika standardläster, att gå på utlåtande ifrån andra är nog lönlöst.
Eftersom det är skor som har väldigt styv sula så är det prova som gäller som Fredrik G säger. De olika märkena har ganska olika standardläster, att gå på utlåtande ifrån andra är nog lönlöst.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 18:09Mina fötter är breda på mitten. Har ett par tre år gamla Specialized som egentligen är ett nummer för stora, de är otroligt sköna.
Mina fötter är breda på mitten. Har ett par tre år gamla Specialized som egentligen är ett nummer för stora, de är otroligt sköna.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 19:16Sprang runt i var enda cykelaffär för att hitta skor som skulle passa mina fötter bra, smal häl bred fram låg vrist.
Koncentrerade mig alldeles för mycket på att foten skulle sita som gjuten, man kan konstatera i efterhand att foten behöver inte sitta så
Sprang runt i var enda cykelaffär för att hitta skor som skulle passa mina fötter bra, smal häl bred fram låg vrist.
Koncentrerade mig alldeles för mycket på att foten skulle sita som gjuten, man kan konstatera i efterhand att foten behöver inte sitta så
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:221. Vilka skor som passar bör man prova sig fram till.
2. Mina skor, de som jag gillar, behöver inte passa dig.
3. SIDI Ergo 2, är den bästa cykelskor jag har cyklat med. Kanske värt att prova.Vänligen
P.
1. Vilka skor som passar bör man prova sig fram till.
2. Mina skor, de som jag gillar, behöver inte passa dig.
3. SIDI Ergo 2, är den bästa cykelskor jag har cyklat med. Kanske värt att prova.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:44Som sagt, det är ju väldigt individuellt, man kan nog bara ge lite generella och personliga tips, sen får man prova sig fram själv.
Den bästa sko jag haft är ett par dhb från Wiggle. Den modell jag har finns inte kvar, men det är ett prisvärt märke jag t
Som sagt, det är ju väldigt individuellt, man kan nog bara ge lite generella och personliga tips, sen får man prova sig fram själv.
Den bästa sko jag haft är ett par dhb från Wiggle. Den modell jag har finns inte kvar, men det är ett prisvärt märke jag t