Quote from Guest on 31 March 2011, 21:57Jag har insett att det kanske inte blir några snabba cykelturer med mina gamla rostiga damcykel. Den gör sitt bästa, men det räcker liksom inte riktigt.
Jag vill ha en cykel som är mer cykelbar, skön att cykla på längre sträckor även om man är lite tyngr
Jag har insett att det kanske inte blir några snabba cykelturer med mina gamla rostiga damcykel. Den gör sitt bästa, men det räcker liksom inte riktigt.
Jag vill ha en cykel som är mer cykelbar, skön att cykla på längre sträckor även om man är lite tyngr
Quote from Johan Lindh on 31 March 2011, 22:07Jag vet inte vilken prisklass du är intresserad av eller riktigt vilket användningsområde du hade tänkt. Här kommer förslag på cyklar som är lämpliga för längre cykelturer, pendling till och från jobbet osv. Det är inte racercyklar vilket säker många anse
Jag vet inte vilken prisklass du är intresserad av eller riktigt vilket användningsområde du hade tänkt. Här kommer förslag på cyklar som är lämpliga för längre cykelturer, pendling till och från jobbet osv. Det är inte racercyklar vilket säker många anse
Quote from Björn Eriksson on 31 March 2011, 23:31Tack för ditt svar!
Prisklassen är relativt flexibel, jag vill ha en cykel som är prisvärd och som passar mig för det jag vill göra, , sen vad prislappen hamnar på är inte riktigt lika viktigt. Men över 15 000 hade jag inte tänk mig.Jag vill kunna cyk
Tack för ditt svar!
Prisklassen är relativt flexibel, jag vill ha en cykel som är prisvärd och som passar mig för det jag vill göra, , sen vad prislappen hamnar på är inte riktigt lika viktigt. Men över 15 000 hade jag inte tänk mig.
Jag vill kunna cyk
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 07:49Åå Ella du är för härlig, gud va kul det var att läsa om din resa till landet, blev fasen inspirerad!
Jag ska hitta på en egen cykelutmaning, kram!
Åå Ella du är för härlig, gud va kul det var att läsa om din resa till landet, blev fasen inspirerad!
Jag ska hitta på en egen cykelutmaning, kram!
Quote from Björn Eriksson on 1 April 2011, 09:48Camilla> (H:) När du ska genomföra utmaningen så får du hålla oss uppdaterade!
Camilla> (H:) När du ska genomföra utmaningen så får du hålla oss uppdaterade!
Quote from Johan Lindh on 1 April 2011, 11:24Jag såg att din dröm var att cykla genom Europa! Då skulle jag definitivt rekommendera Surly Long Haul Trucker (28 tums hjul). Den är gjord för långcyklingar med packning. Jag och min kille cyklade över USA för ett år sen och han hade en sån då och nu har
Jag såg att din dröm var att cykla genom Europa! Då skulle jag definitivt rekommendera Surly Long Haul Trucker (28 tums hjul). Den är gjord för långcyklingar med packning. Jag och min kille cyklade över USA för ett år sen och han hade en sån då och nu har
Quote from Björn Eriksson on 11 April 2011, 12:57Tack Helena för tipset!
Jag känner mig fortfarande galet förvirrad kring dte här med cykelval. Vad är skillnaden på de olika typerna av cyklar?
Tack Helena för tipset!
Jag känner mig fortfarande galet förvirrad kring dte här med cykelval. Vad är skillnaden på de olika typerna av cyklar?
Quote from Johan Lindh on 11 April 2011, 18:42Jag är inte cykelexpert, men har en kille som ÄLSKAR cyklar och jag har cyklat över USA. Så det jag kan mest om är touringcyklar, dvs cyklar som är gjorda för att cykla långt med packning på.
Sittställning - i princip hur högt upp styret sitter. På en r
Jag är inte cykelexpert, men har en kille som ÄLSKAR cyklar och jag har cyklat över USA. Så det jag kan mest om är touringcyklar, dvs cyklar som är gjorda för att cykla långt med packning på.
Sittställning - i princip hur högt upp styret sitter. På en r
Quote from Björn Eriksson on 11 April 2011, 21:47Alltså, jag kan inte nog säga TUSEN TUSEN TACK! (H:)
Alltså, jag kan inte nog säga TUSEN TUSEN TACK! (H:)
Quote from Johan Lindh on 11 April 2011, 22:14Om du har möjligheten skulle jag rekommendera att gå till några olika cykelhandlare. Ha med penna och papper och fråga ut dem om kvalite på växlar och bromsar. Beskriv vad du vill göra och hör efter vad de rekommenderar och jämför vad olika personer säger
Om du har möjligheten skulle jag rekommendera att gå till några olika cykelhandlare. Ha med penna och papper och fråga ut dem om kvalite på växlar och bromsar. Beskriv vad du vill göra och hör efter vad de rekommenderar och jämför vad olika personer säger