Quote from Guest on 30 September 2009, 13:40Bara jag som vill kunna byta färg på sidan?(har antagligen nåt estetiskt sinne som mår bra av det - och därmed mysigare att skriva in träning) Är det svårt för sidadministatörer att fixa en sån funktion? (Själv kan jag inte sånt då..) 🙂
Bara jag som vill kunna byta färg på sidan?(har antagligen nåt estetiskt sinne som mår bra av det - och därmed mysigare att skriva in träning) Är det svårt för sidadministatörer att fixa en sån funktion? (Själv kan jag inte sånt då..) 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:50Såna funktioner tar ju kraft från servrarna och tillför egentligen ingenting av reellt värde för användaren...
Såna funktioner tar ju kraft från servrarna och tillför egentligen ingenting av reellt värde för användaren...
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 15:45Ja, det vore bra att ha ett "skin" som gör att FunBeat ser ut som en tråkig Excelkalkyl när man sitter på jobbet och smygsurfar.
Ja, det vore bra att ha ett "skin" som gör att FunBeat ser ut som en tråkig Excelkalkyl när man sitter på jobbet och smygsurfar.
Quote from Camilla Höög on 30 September 2009, 18:11Testa GreaseMonkey: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748
Testa GreaseMonkey: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 18:15Kör du med XP så kan du ju även testa Bricopacks på www.crystalxp.net Vista Inspirat 2 kör jag själv med!
Ändrar den grafiska formen på windows.
Kör du med XP så kan du ju även testa Bricopacks på http://www.crystalxp.net Vista Inspirat 2 kör jag själv med!
Ändrar den grafiska formen på windows.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 18:38Anders: Var det du som gav exempel på kod i grease monkey som döljer kommentarer i kalenderläget? Jag snodde den rakt uppochner och vart jättelycklig tills jag uppgraderade FF och det försvann...
Anders: Var det du som gav exempel på kod i grease monkey som döljer kommentarer i kalenderläget? Jag snodde den rakt uppochner och vart jättelycklig tills jag uppgraderade FF och det försvann...
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 00:41FunBeat är ju skitsnygg redan. Ändra inget!
FunBeat är ju skitsnygg redan. Ändra inget!
Quote from Camilla Höög on 1 October 2009, 10:00Nej, tyvärr. Det var inte jag. Jag försöker själv få GreaseMonkey att funka, men har inte lyckats än...inte ens med enkla script. Jag gör nog nåt fel.
Nej, tyvärr. Det var inte jag. Jag försöker själv få GreaseMonkey att funka, men har inte lyckats än...inte ens med enkla script. Jag gör nog nåt fel.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:14Känns jätteskönt att veta att ni faktiskt springer/joggar/streakar mellan alla era operationer vid datorerna....Kör på med båda liksom..;););)
Känns jätteskönt att veta att ni faktiskt springer/joggar/streakar mellan alla era operationer vid datorerna....Kör på med båda liksom..;););)
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:40jag testade också greasemonkey, men har inte heller fått det att fungera...
jag testade också greasemonkey, men har inte heller fått det att fungera...