Quote from Guest on 29 December 2008, 11:01Jag tycker diagrammet under min träning är helt fantastiskt!
Jättekul att se t ex hur lägsta och högsta tempo varierat över månaderna 2008.Men - en liten yttepyttedetalj som inte borde vara så jättesvår att fixa: skalan på y-axeln går alltid från 0 vilk
Jag tycker diagrammet under min träning är helt fantastiskt!
Jättekul att se t ex hur lägsta och högsta tempo varierat över månaderna 2008.
Men - en liten yttepyttedetalj som inte borde vara så jättesvår att fixa: skalan på y-axeln går alltid från 0 vilk
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 11:11Om det är något jag saknar så är det faktiskt också skalningsfunktion, att kunna bestämma intervallen på y-axlarna.
Eftersom jag mest laddar över från Garmin får jag ofta med konstiga hastighetsspikes (sattelliterna som hoppar typ 😉 ), och då blir hela
Om det är något jag saknar så är det faktiskt också skalningsfunktion, att kunna bestämma intervallen på y-axlarna.
Eftersom jag mest laddar över från Garmin får jag ofta med konstiga hastighetsspikes (sattelliterna som hoppar typ 😉 ), och då blir hela
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 12:04Bra förslag, jag har själv svårt att se exempelvis viktförändring i diagrammet så kunde man ställa om y-axeln skulle det fungera mycket bättre.
Bra förslag, jag har själv svårt att se exempelvis viktförändring i diagrammet så kunde man ställa om y-axeln skulle det fungera mycket bättre.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 13:35Viktförändringen ser du framför diafragmat.
Viktförändringen ser du framför diafragmat.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 13:48Jo iofs men jag vill också se den i diagrammet. 😉
Jo iofs men jag vill också se den i diagrammet. 😉
Quote from mårten jansson on 30 December 2008, 00:01Jag har också retat mig på att det inte skalas på något sätt... Jättebra idé!
Jag har också retat mig på att det inte skalas på något sätt... Jättebra idé!