Quote from Guest on 24 March 2014, 06:23Är det inte en skamlig bugg att man fortfarande blir skickad till en Errorsida innan en tråd bryter till ny sida?
Är det inte en skamlig bugg att man fortfarande blir skickad till en Errorsida innan en tråd bryter till ny sida?
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 06:33Den har jag ännu ej fått.
Däremot så får jag reklam trots stjärn-medlem.
Säkert "error by mistake that can´t be stopped".2 senaste dessutom för mig rena skämten.
1. Terränglopp i Stockholm. Ha, ha.
2. Asics. Skomärket som får flest klagomål. Ha, ha.
Den har jag ännu ej fått.
Däremot så får jag reklam trots stjärn-medlem.
Säkert "error by mistake that can´t be stopped".
2 senaste dessutom för mig rena skämten.
1. Terränglopp i Stockholm. Ha, ha.
2. Asics. Skomärket som får flest klagomål. Ha, ha.
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 08:09Mycket samligt på fb över huvudtaget nu...
K-G det finns (fanns iaf) en inställning som ger dig möjlighet att få reklam trots att du är premium, kolla att den inte är förbockad.
Då jag var premium fick jag ingen reklam vare sig på siten eller i skämtet, f
Mycket samligt på fb över huvudtaget nu...
K-G det finns (fanns iaf) en inställning som ger dig möjlighet att få reklam trots att du är premium, kolla att den inte är förbockad.
Då jag var premium fick jag ingen reklam vare sig på siten eller i skämtet, f
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 08:48Förr sa man "Ja tack".
Nu skall man säga "Nej tack" för av någon outgrundlig automatisk anledning så finns det. Därefter får man svar om hur att bli av med något man aldrig begärt.
I ca. trettinåtti steg. 🙂
Förr sa man "Ja tack".
Nu skall man säga "Nej tack" för av någon outgrundlig automatisk anledning så finns det. Därefter får man svar om hur att bli av med något man aldrig begärt.
I ca. trettinåtti steg. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2014, 13:32K-G: Du hade av någon anledning kryssat att annonser skulle visas (trots att du är Premium-medlem). Jag har stängt av det på ditt konto nu.
Mikael: Även om du är missnöjd så är det inte särskilt konstruktivt att minska våra möjligheter att göra saker bät
K-G: Du hade av någon anledning kryssat att annonser skulle visas (trots att du är Premium-medlem). Jag har stängt av det på ditt konto nu.
Mikael: Även om du är missnöjd så är det inte särskilt konstruktivt att minska våra möjligheter att göra saker bät
Quote from Funbeat user on 25 March 2014, 14:46Olle, Ja, jag har adblock, har det på en av mina datorn och av andra skäl än funbeat, så det är inte så illa som det kanske låter.
Nämner det då det rör sig om pengar och det i sin tur verkar vara ända sättet att kanske få de saker som inte bara jag utan
Olle, Ja, jag har adblock, har det på en av mina datorn och av andra skäl än funbeat, så det är inte så illa som det kanske låter.
Nämner det då det rör sig om pengar och det i sin tur verkar vara ända sättet att kanske få de saker som inte bara jag utan
Quote from Funbeat user on 25 March 2014, 15:29Mikael: Att det ÄNTLIGEN har blivit större fokus på bloggarna är en mycket efterlängtad FÖRBÄTTRING här på funbeat. Det är faktiskt inte alla som bara är här för att de är så "kåta" på sin egen träningsstatistik... 😉
Mikael: Att det ÄNTLIGEN har blivit större fokus på bloggarna är en mycket efterlängtad FÖRBÄTTRING här på funbeat. Det är faktiskt inte alla som bara är här för att de är så "kåta" på sin egen träningsstatistik... 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2014, 19:48Jag struntar blankt i bloggar och behöver en bra app så från min synvinkel är Funbeat ganska tråkigt nuförtiden. Tyvärr går det inte att exportera fullständiga data från träningsdagboken så jag är kvar bara för att få ha kvar min fullständiga historik. Ön
Jag struntar blankt i bloggar och behöver en bra app så från min synvinkel är Funbeat ganska tråkigt nuförtiden. Tyvärr går det inte att exportera fullständiga data från träningsdagboken så jag är kvar bara för att få ha kvar min fullständiga historik. Ön
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 02:51Vad är det du är missnöjd med med träningsformerna *medväska*? Är det det gamla vanliga att det fattas något F&S-gruppass - som ändå är samma sak allihop: gympa?
Vad är det du är missnöjd med med träningsformerna *medväska*? Är det det gamla vanliga att det fattas något F&S-gruppass - som ändå är samma sak allihop: gympa?
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 08:19Anders: Det är samma missnöje som vi är många som delar - att det inte är en indelning i grupper som tex - Löpning som huvudgrupp och sen finns det undersektioner man kan få fram om man vill, istället för att leta bland ALLA former i en enda lång rad.
Anders: Det är samma missnöje som vi är många som delar - att det inte är en indelning i grupper som tex - Löpning som huvudgrupp och sen finns det undersektioner man kan få fram om man vill, istället för att leta bland ALLA former i en enda lång rad.