Quote from Guest on 17 March 2011, 10:35Mått
Midja 92 (HEMSKT!! Gravid - noop)
Tuttar 96 (Ganska ok )
Rumpa 100 (Hjälp)
Lår 55 (ganska ok)
Arm 30 (Ricky Bruch)Motion
Enbart vardagsmotion (Bedrövligt)Snask
(ganska bra vardagsmat)
Chips varje helg
Bulle/kaka varje dagVin
2 flaskor i ve
Mått
Midja 92 (HEMSKT!! Gravid - noop)
Tuttar 96 (Ganska ok )
Rumpa 100 (Hjälp)
Lår 55 (ganska ok)
Arm 30 (Ricky Bruch)
Motion
Enbart vardagsmotion (Bedrövligt)
Snask
(ganska bra vardagsmat)
Chips varje helg
Bulle/kaka varje dag
Vin
2 flaskor i ve
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:45mina mått kommer ikväll - blir lite konstigt att göra det på kontoret.
mina mått kommer ikväll - blir lite konstigt att göra det på kontoret.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:55Hur motiverad är man då första tanken efter publikation är: attans skulle ha väntat till söndag med att avslöja skammens lista...
Hur motiverad är man då första tanken efter publikation är: attans skulle ha väntat till söndag med att avslöja skammens lista...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:11Mått
Midja 94
Tuttar 114
Rumpa 105
Lår 60
Arm 33
Vikt 103 kg
Mått
Midja 94
Tuttar 114
Rumpa 105
Lår 60
Arm 33
Vikt 103 kg
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:27Du har ju mått som värsta bay watch snubbe!
Sade hon och svalde sista biten av arracsbollen med dåligt samvete. Mina mått är nog lite fyrkantiga. Våg har jag ju inte. Använde också Byggare Bobs metallmåttband när jag mätte... Men mäter jag med det om en v
Du har ju mått som värsta bay watch snubbe!
Sade hon och svalde sista biten av arracsbollen med dåligt samvete. Mina mått är nog lite fyrkantiga. Våg har jag ju inte. Använde också Byggare Bobs metallmåttband när jag mätte... Men mäter jag med det om en v
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 19:10Dagis har varit stängt i två dagar... träning (t-) vin (hv) fan vad dåligt det här går 🙁
Dagis har varit stängt i två dagar... träning (t-) vin (hv) fan vad dåligt det här går 🙁
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 16:02Hade ett riktigt bra 2 timmar pass - nu skall jag dricka kaffe med the parents
Hade ett riktigt bra 2 timmar pass - nu skall jag dricka kaffe med the parents