Quote from Guest on 19 May 2010, 17:37http://www.ikfinish.se/tavlingsviewer.php?id=38&menyval=241
Skanör-Falsterbo Runt 2010
med EKO½Maran, Skanörsmilen och Falsterboloppet
http://www.ikfinish.se/tavlingsviewer.php?id=38&menyval=241
Skanör-Falsterbo Runt 2010
med EKO½Maran, Skanörsmilen och Falsterboloppet
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 17:47Min första halvmara någonsin
Min första halvmara någonsin
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 10:39Jag kutade där förra året, vilket var min första halvmara då. Det var enormt varmt...men jättekul! Jag planerar att ställa upp även i år.
Jag kutade där förra året, vilket var min första halvmara då. Det var enormt varmt...men jättekul! Jag planerar att ställa upp även i år.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 17:41Det blir även min första ½ mara. Började jogga så smått den 23 mars i år efter mer än 30 års uppehåll, det känns fantastiskt! Har "sprungit" 2 lopp i år och anmält mig till blodomloppet, Hildesborgsloppet och midnattsloppet i Frederiksberg.
Det blir även min första ½ mara. Började jogga så smått den 23 mars i år efter mer än 30 års uppehåll, det känns fantastiskt! Har "sprungit" 2 lopp i år och anmält mig till blodomloppet, Hildesborgsloppet och midnattsloppet i Frederiksberg.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:44Blir min första mil! Ska bli intressant.
Är det någon som vet man lättast att hoppar av/på om man åker buss dit?
Blir min första mil! Ska bli intressant.
Är det någon som vet man lättast att hoppar av/på om man åker buss dit?
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 21:43Hej!
Lättast är att hoppa av vid ändhållplatsen "Falsterbo strandbad".
Sedan går du ca 300-400m norrut/ västerut till ryttarstadion där starten går.
Lycka till.
Hej!
Lättast är att hoppa av vid ändhållplatsen "Falsterbo strandbad".
Sedan går du ca 300-400m norrut/ västerut till ryttarstadion där starten går.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:33Ah, på det viset.
Tack Bosse!!
Ah, på det viset.
Tack Bosse!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 10:27Eftersom jag missade Trelleborgsloppet som jag planerade så blir det nog 10km i Skanör istället. Det är hög tid att uppdatera mitt 10km PB.
Eftersom jag missade Trelleborgsloppet som jag planerade så blir det nog 10km i Skanör istället. Det är hög tid att uppdatera mitt 10km PB.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:49Klart väder, sol och 13 grader säger prognosen för imorgon. Blir bra det.
Klart väder, sol och 13 grader säger prognosen för imorgon. Blir bra det.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 10:08Lite väl blåsigt kanske, men förhoppningsvis hjälper medvinden minst lika mycket som motvinden stjälper.
Lite väl blåsigt kanske, men förhoppningsvis hjälper medvinden minst lika mycket som motvinden stjälper.