Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSkandinaviens tre huvudstäder - m …
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag har postat en gång för några månader sedan när min cykeltur va i full fart att planeras. Nu på lördag trampar jag iväg från Stockholm!
Det ska bli riktigt spännande och roligt, självklart så bjuder jag in alla som vill åka med en bit eller lite

Jag har cyklat en del i Sverige, framförallt Västergötland och Småland, så kanske inte har så mycket tips för just dina sträckor förutom kring Grebbestad möjligen som ligger i den kommun jag växt upp i.

Inne i Grebbestad finns en camping, och i utkanten

OT: I just TS fall tror jag det finns ganska många fler campingar som ligger på cykelavstånd från Grebbestad. 😉

Tackar för tipsen.

I Grebbestad har jag kollat in: Grebbestad Vandrarhem & Minihotell, Nedre Långgatan 15.
Jag tror nog att det kan bli en fin sträcka, är väl en av de Sthlmare som verkligen gillar västkusten =))

Kanske kikar in på puben då, en kall öl

Om du inte lagt in några vilodagar verkar det som om du cyklar från malmö samma dag som 400km breveten går dvs lördag 4/5. Hade varit kul att cykla med en bit annars..

Nu är jag i full gång. Är i Oslo nu, den som vill kan följa mig på bloggen här =)

Synd att jag missade dig under Örebro-Arvika. Det hade varit trevligt att cyklat med en bit. Eller i alla fall fått bjuda på kaffe här i Karlstad.

Hoppas du klarar dig från det värsta busvädret som tycks vara på ingång och att du i övrigt får en fin tur.