Quote from Guest on 28 September 2012, 08:19Hej
Just nu pågår det en del "tävlingar" på funbeat, bl a aquathlon http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1254912 diverse viktminskningsutmaningar etc.
Det hade varit grymt om man kunde starta tävlingar som folk kan vara med bara genom at
Hej
Just nu pågår det en del "tävlingar" på funbeat, bl a aquathlon http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1254912 diverse viktminskningsutmaningar etc.
Det hade varit grymt om man kunde starta tävlingar som folk kan vara med bara genom at
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:29Mycket bra idé!
Mycket bra idé!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:30Känns som detta börjar bli en vikt-site istället för en trännings-site.
Känns som detta börjar bli en vikt-site istället för en trännings-site.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:43När det gäller länkade aquathlon så har jag inget emot den arbete jag lägga ner för att få upp en resultat lista. det ta inte mer än 20min/vecka.
Men kanske det skulle gå om man tagga sin träning med #fbvinterutmaning12.
Då få man bara registiera en 15
När det gäller länkade aquathlon så har jag inget emot den arbete jag lägga ner för att få upp en resultat lista. det ta inte mer än 20min/vecka.
Men kanske det skulle gå om man tagga sin träning med #fbvinterutmaning12.
Då få man bara registiera en 15
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:52Det är inte speciellt vettigt att funbeat blir en spelplan för människor med dålig självuppfattning.
Det är inte speciellt vettigt att funbeat blir en spelplan för människor med dålig självuppfattning.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:21Eller så kör man i Endomondo(.com) också och registrerar all sin träning där också - där redan det mesta av den funktionaliteten finns med tävlingar och utmaningar
Jag förstår tanken bakom önskemålet, men kan ibland inte låta bli att slås av den "likrikt
Eller så kör man i Endomondo(.com) också och registrerar all sin träning där också - där redan det mesta av den funktionaliteten finns med tävlingar och utmaningar
Jag förstår tanken bakom önskemålet, men kan ibland inte låta bli att slås av den "likrikt
Quote from Elias Engqvist on 28 September 2012, 10:42Håller med Ola o David. Det verkar vara vissa som vill att funbeat ska vara en kombination av facebook, twitter, endomondo, RunKeeper, SportsTracker och allt vad de heter. Jag skulle föredra om funbeat fortsatte på linjen Analys av mätdata. OCH rättar all
Håller med Ola o David. Det verkar vara vissa som vill att funbeat ska vara en kombination av facebook, twitter, endomondo, RunKeeper, SportsTracker och allt vad de heter. Jag skulle föredra om funbeat fortsatte på linjen Analys av mätdata. OCH rättar all
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:20Instämmer med Christer.
Instämmer med Christer.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 21:08Kan jag få slippa dom andra siterna så nöjer jag mig med funbeat 😉
Sen skulle faktiskt funbeat kunna ordna priser till tävlingarna genom att sälja in detta till sponsorer då även funbeat skulle tjäna på detta.
Kan jag få slippa dom andra siterna så nöjer jag mig med funbeat 😉
Sen skulle faktiskt funbeat kunna ordna priser till tävlingarna genom att sälja in detta till sponsorer då även funbeat skulle tjäna på detta.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 00:46Jag tror att man mer och mer kommer att köpa och sälja funktionalitet så att det inte kostar så mycket att införa funktioner som redan finns utvecklat på annat håll. Då skulle tex en sån här funktion med tävlingar inte behöva kosta så mycket om det gick a
Jag tror att man mer och mer kommer att köpa och sälja funktionalitet så att det inte kostar så mycket att införa funktioner som redan finns utvecklat på annat håll. Då skulle tex en sån här funktion med tävlingar inte behöva kosta så mycket om det gick a