Quote from Guest on 31 January 2014, 11:49Hejsan!
Jag har en liten fundering när man skapar ett träningsschema. Finns det möjlighet att man kan kopiera den första veckans schema till de andra veckorna, om ni förstår vad jag menar? Det känns rätt så drygt att sitta och göra samma veckas schema v
Hejsan!
Jag har en liten fundering när man skapar ett träningsschema. Finns det möjlighet att man kan kopiera den första veckans schema till de andra veckorna, om ni förstår vad jag menar? Det känns rätt så drygt att sitta och göra samma veckas schema v
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 11:59om du gå här
http://www.funbeat.se/programs/upload.aspx?TrainingProgramID=15227ladda ner excelmål kan du göra din träningsplan i excel och sedan importera den till funbeat
på mindre än 5min skapade jag en 4 veckors träning plan som göras om 3x totalt 1
om du gå här
http://www.funbeat.se/programs/upload.aspx?TrainingProgramID=15227
ladda ner excelmål kan du göra din träningsplan i excel och sedan importera den till funbeat
på mindre än 5min skapade jag en 4 veckors träning plan som göras om 3x totalt 1
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 12:15fast den jag skapade lyckas jag inte att starta.....
fast den jag skapade lyckas jag inte att starta.....
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 12:37Kan inte öppna länken men jag antar att jag bara börjar från scratch via excell?
Kan inte öppna länken men jag antar att jag bara börjar från scratch via excell?
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 12:49gå in till din egen traäningsprogram,
sedan mina
skapa
efter du har skapat ett namn och beskrivning är den en option upp till höger importera.
där kan man hitta en enkel och komplex mål.
du start från scratch, men om dina vecka är lika, göra du en ve
gå in till din egen traäningsprogram,
sedan mina
skapa
efter du har skapat ett namn och beskrivning är den en option upp till höger importera.
där kan man hitta en enkel och komplex mål.
du start från scratch, men om dina vecka är lika, göra du en ve
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 14:09Syns det i kalendern då? Och på mina rapporter?
Syns det i kalendern då? Och på mina rapporter?
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 14:35Ja efter du klicka på starta träningsprogram få du välja en start datum då syns det i den kalendar och rapport men som icke genomförde
Man måste varje dag markera de pass som genomförde
Och i din nyhets flöde hamna de först av alla oavsett vilket tid du
Ja efter du klicka på starta träningsprogram få du välja en start datum då syns det i den kalendar och rapport men som icke genomförde
Man måste varje dag markera de pass som genomförde
Och i din nyhets flöde hamna de först av alla oavsett vilket tid du
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 15:34Jag försöker mig på detta just nu men direkt jag trycker ladda upp så hamnar jag på en sida som säger:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/programs/upload.aspx
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökt
Jag försöker mig på detta just nu men direkt jag trycker ladda upp så hamnar jag på en sida som säger:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/programs/upload.aspx
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökt
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 15:46jag fick samma problem och Olle svarade att det är viktig att filen är rätt.
jag undra om de har byte namn på något inläsning kolumn på hemsidan men inte har uppdaterats deras mall.
jag fick samma problem och Olle svarade att det är viktig att filen är rätt.
jag undra om de har byte namn på något inläsning kolumn på hemsidan men inte har uppdaterats deras mall.
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 16:25Mjo, den klagade på träningstyp å sa att den ville att den skulle heta trainingtype istället. Det var efter jag bytte denna som den kom vidare till error sidan
Mjo, den klagade på träningstyp å sa att den ville att den skulle heta trainingtype istället. Det var efter jag bytte denna som den kom vidare till error sidan