Quote from Guest on 25 April 2012, 09:15IK Jogg upprepar fjolårets succé Skatås All In – spring alla spåren i Skatås, totalt 43,5 km!
Samling vid anslagstavlan i Skatås kl 10:00 den 9/6. Alla är välkomna, du behöver inte vara medlem i IK Jogg.
Observera att detta är ingen tävling utan ett ult
IK Jogg upprepar fjolårets succé Skatås All In – spring alla spåren i Skatås, totalt 43,5 km!
Samling vid anslagstavlan i Skatås kl 10:00 den 9/6. Alla är välkomna, du behöver inte vara medlem i IK Jogg.
Observera att detta är ingen tävling utan ett ult
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 09:25Åh vilken rolig idé! Hade jag kunnat springa mer än 15km så...
Åh vilken rolig idé! Hade jag kunnat springa mer än 15km så...
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 18:3617½ km orkar du nog
17½ km orkar du nog
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 14:23Kanske det, men ändå rätt långt ifrån 43,5
Kanske det, men ändå rätt långt ifrån 43,5
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 23:56Hoppa på efter två varv.
"med en längre paus efter 26 km."
Hoppa på efter två varv.
"med en längre paus efter 26 km."
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 12:08Du tänker så... Det kan ju vara värt att fundera på...
Du tänker så... Det kan ju vara värt att fundera på...
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 12:19Tänkte sprungit med förra året men det blev aldrig av! Men i år känns det lockande att iaf springa med på första sträckan 🙂 Och sen så långt benen orkar...
Tänkte sprungit med förra året men det blev aldrig av! Men i år känns det lockande att iaf springa med på första sträckan 🙂 Och sen så långt benen orkar...
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:56Nu är det nära, och väderprognosen blir bara bättre och bättre. 15–17 grader och inget regn under dagen enligt SMHI. Som gjort för ett rejält långpass!
Nu är det nära, och väderprognosen blir bara bättre och bättre. 15–17 grader och inget regn under dagen enligt SMHI. Som gjort för ett rejält långpass!
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 01:23Perfekt löparväder blev det! Tack alla för en supertrevlig dag,med gott grillat efteråt!
Perfekt löparväder blev det! Tack alla för en supertrevlig dag,med gott grillat efteråt!
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 20:10Tack för dagen alla engagerade, det var perfekt med både väder och annat! Nästa år ska jag ta dem, All In! 🙂
Tack för dagen alla engagerade, det var perfekt med både väder och annat! Nästa år ska jag ta dem, All In! 🙂