Quote from Guest on 6 June 2012, 21:20Jag har skapat ett träningspass i Garmin connect, sedan trycker jag på "skicka till enhet". Jag får svar att passet överförts till enheten.
Men när jag går in på träningspass på själva GPS-en så hittar jag inte passet, precis som om det inte förts över.
Jag har skapat ett träningspass i Garmin connect, sedan trycker jag på "skicka till enhet". Jag får svar att passet överförts till enheten.
Men när jag går in på träningspass på själva GPS-en så hittar jag inte passet, precis som om det inte förts över.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 21:30Hade själv problem när jag skapade pass i Garmin Training Center och skulle skicka dem till min Edge 800 - det funkade bara inte!
Jag använder Edge 800 när jag paddlar, så vad det visade sig bero på var att jag som sport valt "Övrigt". Det tar inte Edge
Hade själv problem när jag skapade pass i Garmin Training Center och skulle skicka dem till min Edge 800 - det funkade bara inte!
Jag använder Edge 800 när jag paddlar, så vad det visade sig bero på var att jag som sport valt "Övrigt". Det tar inte Edge
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 13:30Tack! det hjälpte!
Nu fungerar det. Att en så liten detalj kan betyda så mycket.
Tack! det hjälpte!
Nu fungerar det. Att en så liten detalj kan betyda så mycket.