Quote from Guest on 18 June 2008, 21:04Ja, en funktion precis som det låter skulle jag önska. Visst, det går att skicka ett meddelande men..roligare att få en enkom utmaning! Om så bara en rödmarkerad rubrik på ett vanligt meddelande där man själv får skriva in umaningen..för det kanske blir l
Ja, en funktion precis som det låter skulle jag önska. Visst, det går att skicka ett meddelande men..roligare att få en enkom utmaning! Om så bara en rödmarkerad rubrik på ett vanligt meddelande där man själv får skriva in umaningen..för det kanske blir l
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 21:14Du kan ju alltid skriva om texten som är när man bjuder in någon till Funbeat.
Edit: Det finns ju möjlighet att ändra både meddelanderubrik och meddelandetext. 🙂
Du kan ju alltid skriva om texten som är när man bjuder in någon till Funbeat.
Edit: Det finns ju möjlighet att ändra både meddelanderubrik och meddelandetext. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 12:34jag tror jag förstår vad Britta menar,
att man via funbeat kan skicka en utmaning till en redan funbeatmedlem.
vad jag försår hamnar ju det "första" mailet i den andres mailbox (vanlig mail)
vilket kanske inte var tanken..tycker det lät som en ganska
jag tror jag förstår vad Britta menar,
att man via funbeat kan skicka en utmaning till en redan funbeatmedlem.
vad jag försår hamnar ju det "första" mailet i den andres mailbox (vanlig mail)
vilket kanske inte var tanken..
tycker det lät som en ganska
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 16:22ja..visst, det blir väl eg som ett vanligt meddelande i princip..men nåt lite extra typ en blinkande meddelande symbol som meddelar att man fått en utmaning eller så..kunde va kul! 🙂
ja..visst, det blir väl eg som ett vanligt meddelande i princip..men nåt lite extra typ en blinkande meddelande symbol som meddelar att man fått en utmaning eller så..kunde va kul! 🙂