Quote from Guest on 6 January 2011, 10:09Hej alla,
Jag håller på och tittar efter en ny pulsklocka och har bl.a. tittat en del på ovanstående 3 modeller men jag hittar ingen tydlig skillnad på Garmins hemsida vad som egentligen skiljer dom åt i funktion.
Prismässigt skiljer det ju en hel del,
Hej alla,
Jag håller på och tittar efter en ny pulsklocka och har bl.a. tittat en del på ovanstående 3 modeller men jag hittar ingen tydlig skillnad på Garmins hemsida vad som egentligen skiljer dom åt i funktion.
Prismässigt skiljer det ju en hel del,
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:19Smma pryl kan vara registrerad under lite olika namn på prisjakt, aså kolla noga.
405cx HRM beräknar kalorier efter pulsen, 405 HRM efter vikt/avstånd.
USB har inget pulsband alls
Smma pryl kan vara registrerad under lite olika namn på prisjakt, aså kolla noga.
405cx HRM beräknar kalorier efter pulsen, 405 HRM efter vikt/avstånd.
USB har inget pulsband alls
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:04Den stora skillnaden mellan 405 och 410 är den förbättrade meny-ringen som nu ska fungera mycket bättre även när den är blöt, 410:an har även pulsbaserad kaloriberäkning (om man nu är intresserad av detta).
Med 410:an följer även det nya mjuka pulsbandet
Den stora skillnaden mellan 405 och 410 är den förbättrade meny-ringen som nu ska fungera mycket bättre även när den är blöt, 410:an har även pulsbaserad kaloriberäkning (om man nu är intresserad av detta).
Med 410:an följer även det nya mjuka pulsbandet
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 10:48*kapar gammal tråd hellre än att skapa en ny*
Hur står sig 210 mot 410?
Är det det mjukare pulsbandet som medföljer även till 210?
*kapar gammal tråd hellre än att skapa en ny*
Hur står sig 210 mot 410?
Är det det mjukare pulsbandet som medföljer även till 210?