Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Jag har två mål under 2009, att träna 10000 minuter och att träna 150 träningspass. Dessa mål mäter från 1/1 -31/12 och då alla träningsformer. I dagsläget visas 12776 minuter och 193 pass.

Om jag går in i kalenderm och väljer att visa 2009 får jag

konstigt, om _jag_ går in i din kalender och tittar på 2009, alla pass (visa i lista-fliken) så har du 12776 minuter... så du har kanske ett hemligt pass på 70 minuter som bara du själv ser? 😉

Skillnaden är ett pass på 26min som du tränade 30 dec 2008. Det finns också med när man visar 2009 då kalendern inte klipper mitt i veckor.

Tillagt: Nää, den förklaringen räckte visst inte. Det är ju 70min som skiljer...

tar man "Visa i lista" så tar den inte med 30/12 2008

Tror inte jag har planerat några pass överhuvudtaget. Men oavsett detta borde väl inte såna icke genomförda pass räknas när träningen läggs ihop.

Egentligen spelar det ju ingen roll, blev mest lite nyfiken när jaga såg att det inte stämde riktigt.

de räknas säkert om de har tid på sig!

Dessa pass ser jag, bara att jämföra vad du får med för ett extra 😉

2009-01-01 Cykling - Trainer 33 8 13 km Mkt lätt pass. Första gången med SIDIskorna o spd i bakflyttat läge. Kändes bra, inga känningar i senorna. Visa
2009-01-02 Cykling - Trainer

Det extra passet kan ju vara det där med att Funbeatkalendern inte bryter mitt i en vecka, som påpekades ovan.

När det gäller tiden så tappar man sekunderna i ett pass när man går från att registrera ett pass till att titta på det i listan. Jag tror (har

Ja, det låter som en rimlig förklaring.

Men _jag_ ser ju bara 193 pass och 12776 minuter i din kalender, precis samma som du säger att du ser i dina mål?
Vilken vy tittar du på i kalendern när det blir 194 pass och 70 minuter mer?

12