Quote from Guest on 26 May 2010, 13:32Ursäkta en novis, men.... Efter att ha cyklat ca 400 mil på min hybrid och blivit lite biten är jag på jakt efter en racer. Tittar på beg anonnser och som det verkar är tempo cyklarna något lägre prisade. Så min fråga, vad skiljer mer än styret? kan man b
Ursäkta en novis, men.... Efter att ha cyklat ca 400 mil på min hybrid och blivit lite biten är jag på jakt efter en racer. Tittar på beg anonnser och som det verkar är tempo cyklarna något lägre prisade. Så min fråga, vad skiljer mer än styret? kan man b
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:42Vinklarna och styvheten, oftast.
Vinklarna och styvheten, oftast.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 22:57Ska du köra tempo blir en temporam bra.
Ska du köra racer blir en racerram bra.
Ska du köra tempo blir en temporam bra.
Ska du köra racer blir en racerram bra.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 23:04Ursäkta en dum fråga men vad är skillnaden på tempo och racer? Nu menar jag främst sättet att cykla på, men även på själva cyklarna.
(frågar man inte får man inget veta)
Ursäkta en dum fråga men vad är skillnaden på tempo och racer? Nu menar jag främst sättet att cykla på, men även på själva cyklarna.
(frågar man inte får man inget veta)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 07:56Eftersom jag är en n00b när det gäller cyklar så är jag också extremt nyfiken. Vinklar och styvhet är nog helt korrekt men tyvärr säger det mig inet mycket. Det skiljer nog i vinklar och styvhet också mellan en STCC och en rallybil också men det gör mig i
Eftersom jag är en n00b när det gäller cyklar så är jag också extremt nyfiken. Vinklar och styvhet är nog helt korrekt men tyvärr säger det mig inet mycket. Det skiljer nog i vinklar och styvhet också mellan en STCC och en rallybil också men det gör mig i
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:18Kan tänka mig att man tagit hänsyn till den jämna effektutvecklingen i tempo och faktiskt gjort dessa ramar mindre starka, de behöver inte tåla lika mycket som en racerram, t ex en spurt i hög fart eller plötsliga ryck.
Kan tänka mig att man tagit hänsyn till den jämna effektutvecklingen i tempo och faktiskt gjort dessa ramar mindre starka, de behöver inte tåla lika mycket som en racerram, t ex en spurt i hög fart eller plötsliga ryck.