Quote from Guest on 8 June 2009, 09:18Vad är det för skillnad på Träningsprogram och Träningsprogram Plus?
Vad är det för skillnad på Träningsprogram och Träningsprogram Plus?
Quote from Camilla Höög on 8 June 2009, 09:28Bra fråga. Jag är mest nöjd över att mitt program har plus-status 🙂
Jag kikade runt lite och rent spontant så är Plusprogrammen kompletta och gjorda för alla. De vanliga programmen är oftast halvfärdiga, personliga eller väldigt specifika till ett viss
Bra fråga. Jag är mest nöjd över att mitt program har plus-status 🙂
Jag kikade runt lite och rent spontant så är Plusprogrammen kompletta och gjorda för alla. De vanliga programmen är oftast halvfärdiga, personliga eller väldigt specifika till ett viss
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:36Det är ungefär den slutsats jag kommit fram till.
Men skillnaden är inte vad jag skulle kalla knivskarp. Jag ser inte riktigt skillnaden mellan "Lidingöloppet på ca 3 timmar" (Plus) och "Lidingöloppet på 2.15" (Inte Plus.)
Det är ungefär den slutsats jag kommit fram till.
Men skillnaden är inte vad jag skulle kalla knivskarp. Jag ser inte riktigt skillnaden mellan "Lidingöloppet på ca 3 timmar" (Plus) och "Lidingöloppet på 2.15" (Inte Plus.)
Quote from Bjarne Lewin on 8 June 2009, 09:41Ni tror inte att plusprogrammen kan vara de populäraste programmen. Att funbeat helt enkelt kollar vilka program som har flest nerladdningar och att de som ligger i topp där blir ett plusprogram.
anledningen till att jag tror det är att plusprogramslista
Ni tror inte att plusprogrammen kan vara de populäraste programmen. Att funbeat helt enkelt kollar vilka program som har flest nerladdningar och att de som ligger i topp där blir ett plusprogram.
anledningen till att jag tror det är att plusprogramslista
Quote from Camilla Höög on 8 June 2009, 10:16Jo, den förklaringen låter mest logisk och kan hanteras automatiskt.
Jo, den förklaringen låter mest logisk och kan hanteras automatiskt.