Quote from Guest on 5 October 2009, 17:01Jag ska köpa mig ett par nya cykelbyxor då de gamla gjort sitt.
Men vad är den egentliga skillnaden mellan de cykelbyxor som säljs som spinningbyxor med "pad i modernt mtrl" contra cykelbyxor med pad i sämskskinn?
Som jag ser det så finns det tre olika v
Jag ska köpa mig ett par nya cykelbyxor då de gamla gjort sitt.
Men vad är den egentliga skillnaden mellan de cykelbyxor som säljs som spinningbyxor med "pad i modernt mtrl" contra cykelbyxor med pad i sämskskinn?
Som jag ser det så finns det tre olika v
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 17:11Sämskskinnsbyxor får du leta länge efter om du ska hitta några. Det är väl bara fråga om vilket konstmaterial man använder?
Sämskskinnsbyxor får du leta länge efter om du ska hitta några. Det är väl bara fråga om vilket konstmaterial man använder?
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 17:13Jag har några sämskinnsbrallor liggande, Assos och Decente.
Jag har några sämskinnsbrallor liggande, Assos och Decente.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 18:39PM.
PM.
Quote from Ragnhild Svens on 5 October 2009, 18:56PM = post mortem (efter döden)???
Sämskskinn har jag i ett par jag sparat för ev veterancykling, de är av röd yllecrép typ från bronsåldern...
Moderrna byxor har väl alla nån´ typ av coolmaxpad. Skillnaden mellan spinbyxor och "riktiga" cykelbyxor är väl
PM = post mortem (efter döden)???
Sämskskinn har jag i ett par jag sparat för ev veterancykling, de är av röd yllecrép typ från bronsåldern...
Moderrna byxor har väl alla nån´ typ av coolmaxpad. Skillnaden mellan spinbyxor och "riktiga" cykelbyxor är väl
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:06Anledningen till att jag frågar är för att jag fått upplysningen att det skulle skilja ganska radikalt i hållbarheten på rena spinningbyxor contra "riktiga" cykelbyxor?
Anledningen till att jag frågar är för att jag fått upplysningen att det skulle skilja ganska radikalt i hållbarheten på rena spinningbyxor contra "riktiga" cykelbyxor?
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 11:02Själv har jag ett par Bianchi "riktiga" byxor, och ett par "innebyxor". Skillnaden som jag märkt hittills är att det är tunnar padding i innebyxorna, och inte av samma material som i utebyxorna. Hållbarheten kan jag inte svara ännu på. Lär vara olika från
Själv har jag ett par Bianchi "riktiga" byxor, och ett par "innebyxor". Skillnaden som jag märkt hittills är att det är tunnar padding i innebyxorna, och inte av samma material som i utebyxorna. Hållbarheten kan jag inte svara ännu på. Lär vara olika från
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 15:47Och så blev det.
"PM = post mortem (efter döden)???" ...Personligt Meddelande din antikvitet 😉
Och så blev det.
"PM = post mortem (efter döden)???" ...Personligt Meddelande din antikvitet 😉