Quote from Guest on 4 September 2011, 08:45Jag har en Willier La Triestina som jag är ruggigt nöjd med men framväxeln är Campagnolo Veloce medans resten är Centaur och det stör mig.... Frågan är om det är värt att byta ut den mot Centaur eller kanske Record.. Kostar ju inte så mycket men kommer ja
Jag har en Willier La Triestina som jag är ruggigt nöjd med men framväxeln är Campagnolo Veloce medans resten är Centaur och det stör mig.... Frågan är om det är värt att byta ut den mot Centaur eller kanske Record.. Kostar ju inte så mycket men kommer ja
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 08:55Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 10:57Men det kommer att kännas bättre.
Men det kommer att kännas bättre.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 16:35Det kommer att kännas mycket, mycket bättre om du byter allt till Super Record ... och sälja det som är över till mig för porto.
Det kommer att kännas mycket, mycket bättre om du byter allt till Super Record ... och sälja det som är över till mig för porto.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:09klart man skulle vilja ha Super Record.... skulle inte göra record serien rättvisa dock... Än så länge är man bara en glad amatör...
klart man skulle vilja ha Super Record.... skulle inte göra record serien rättvisa dock... Än så länge är man bara en glad amatör...
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:20Daniel,
För vem skulle det kännas så mycket bättre?
Daniel,
För vem skulle det kännas så mycket bättre?
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:32:-), Win/Win, Fredrik.
:-), Win/Win, Fredrik.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:51Daniel,
Känns som att du och cykelbutiken vinner klart mest....vackert så.
Daniel,
Känns som att du och cykelbutiken vinner klart mest....vackert så.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:05Super record är bra "stuff"
Helst när det sitter på en Wilier (V)
Super record är bra "stuff"
Helst när det sitter på en Wilier (V)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:52Ska bara övertala frun i hushållet om att få gradera upp cykeln ett par snäpp... kan iof ta några år..
Ska bara övertala frun i hushållet om att få gradera upp cykeln ett par snäpp... kan iof ta några år..