Quote from Guest on 19 September 2007, 19:09Nu nar vinterpendlarsasongen narmar sig inser jag att Avid Shorty-bromsarna pa min cyclocross a) behover justeras ofta b) slits snabbt c) inte alltid ger den stoppkraft som jag vill ha. Vad finns for alternativ? V-broms borde inte vara nagra problem att m
Nu nar vinterpendlarsasongen narmar sig inser jag att Avid Shorty-bromsarna pa min cyclocross a) behover justeras ofta b) slits snabbt c) inte alltid ger den stoppkraft som jag vill ha. Vad finns for alternativ? V-broms borde inte vara nagra problem att m
Quote from Fredrik Närenfors on 19 September 2007, 19:19Då blir det nog svårt. Har för mig att man kan montera utan fästen på en aluhoj men jag skulle nog inte våga på en kolfiberhoj.
Då blir det nog svårt. Har för mig att man kan montera utan fästen på en aluhoj men jag skulle nog inte våga på en kolfiberhoj.
Quote from Ingemar Lindgren on 20 September 2007, 10:46Misstankte det. Jag skulle lytt Raymonds rad och kopt en CC med skivbroms fran borjan. A andra sidan ar kolfibergaffeln (och -sadelstolpen) valdigt skona att ha pa belgiska cykelbanor (tank er betongplattor efter en rejal omgang med tryckluftshammare). We
Misstankte det. Jag skulle lytt Raymonds rad och kopt en CC med skivbroms fran borjan. A andra sidan ar kolfibergaffeln (och -sadelstolpen) valdigt skona att ha pa belgiska cykelbanor (tank er betongplattor efter en rejal omgang med tryckluftshammare). We