Quote from Guest on 4 January 2010, 15:05Når jeg importerer treningen fra Garmin klokka så kommer det opp en link til å vise diagram ("Det här träningspasset innehåller ett diagram.") når man klikker på "Vise" på treningen i FunBeat.
Går det an å skjule (dölja) denne informasjonen slik at den i
Når jeg importerer treningen fra Garmin klokka så kommer det opp en link til å vise diagram ("Det här träningspasset innehåller ett diagram.") når man klikker på "Vise" på treningen i FunBeat.
Går det an å skjule (dölja) denne informasjonen slik at den i
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:15Tack för att du gjorde mig uppmärksam på detta!
Det var naivt av mig att ta för givet att detta inte syns för andra!
Det känns inte alls kul. :@Vi får försöka få till en förändring!
Tack för att du gjorde mig uppmärksam på detta!
Det var naivt av mig att ta för givet att detta inte syns för andra!
Det känns inte alls kul. :@
Vi får försöka få till en förändring!
Quote from Camilla Höög on 4 January 2010, 15:18Ni vill alltså visa träningspasset för andra men inte pulskurvan? Vad är det ni vill dölja när ni samtidigt visar all den andra infon?
Ni vill alltså visa träningspasset för andra men inte pulskurvan? Vad är det ni vill dölja när ni samtidigt visar all den andra infon?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:26Det är väl självklart att man kan vilja dela vad man tränat, vilken runda man sprungit t.ex. utan att man vill dela med sig av sin privata fysiska kondition.
Det är väl självklart att man kan vilja dela vad man tränat, vilken runda man sprungit t.ex. utan att man vill dela med sig av sin privata fysiska kondition.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:32Nä det är inte självklart. Jag skulle kunna tänka mig att en del är intresserade av gärna dela med sig av sin fysiska status (hur usel eller bra den än må vara) men inte outa för alla exakt var och hur de springer varenda torsdagkväll kl 17.
Nä det är inte självklart. Jag skulle kunna tänka mig att en del är intresserade av gärna dela med sig av sin fysiska status (hur usel eller bra den än må vara) men inte outa för alla exakt var och hur de springer varenda torsdagkväll kl 17.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:43Jag kan hålla med er båda Jag har själv reagerat över att alla kan se exakt var och när man springer. Det kanske inte är så trevligt säkerhetsmässigt, speciellt för tjejer i dessa tider. Det hade varit bra om man kunde haft sin träning öppen för alla men
Jag kan hålla med er båda Jag har själv reagerat över att alla kan se exakt var och när man springer. Det kanske inte är så trevligt säkerhetsmässigt, speciellt för tjejer i dessa tider. Det hade varit bra om man kunde haft sin träning öppen för alla men
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:51Vad har pulskurvan med konditionen att göra? Och om man nu skulle kunna läsa ut konditionen, varför är den hemlig?
Jag håller med AnneMarie; tvärtom får vem som helst gärna se min pulskurva men inte var jag brukar springa, tack!
Vad har pulskurvan med konditionen att göra? Och om man nu skulle kunna läsa ut konditionen, varför är den hemlig?
Jag håller med AnneMarie; tvärtom får vem som helst gärna se min pulskurva men inte var jag brukar springa, tack!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:52Staffan; det kan man
När man sparar passet så kan man välja om Rundan ska vara synlig för Alla, bara mina kompisar eller ingen.
Staffan; det kan man
När man sparar passet så kan man välja om Rundan ska vara synlig för Alla, bara mina kompisar eller ingen.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:04Jag skulle gärna se att man gör en generell inställning. Dvs att man under nån flik kan göra generella inställningar för
*mina träningar ska va Tillgängliga för (alla / mina kompisar / mig)
*mina rundor ska va Tillgängliga för (alla / min
Jag skulle gärna se att man gör en generell inställning. Dvs att man under nån flik kan göra generella inställningar för
*mina träningar ska va Tillgängliga för (alla / mina kompisar / mig)
*mina rundor ska va Tillgängliga för (alla / min
Quote from Camilla Höög on 4 January 2010, 16:15Det finns nästan (inte helt enligt dina önskemål men ganska nära):
http://www.funbeat.se/myprofile/privacy.aspxDet går bland annat att dölja tidpunkten för passet.
Det finns nästan (inte helt enligt dina önskemål men ganska nära):
http://www.funbeat.se/myprofile/privacy.aspx
Det går bland annat att dölja tidpunkten för passet.