Quote from Guest on 23 May 2008, 09:59Biltema har billiga skoöverdrag, men hur bra är dom egentligen? Klarar de av väta utan att bli dyblöta?
De är tänkta att användas på vättern om så behövs...
Biltema har billiga skoöverdrag, men hur bra är dom egentligen? Klarar de av väta utan att bli dyblöta?
De är tänkta att användas på vättern om så behövs...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:09🙂 fick svaret i en annan tråd 😀
Men ni kanske har åsikter om dessa ändå...
🙂 fick svaret i en annan tråd 😀
Men ni kanske har åsikter om dessa ändå...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:23Prisvärda neoprenöverdrag som värmer gôtt men inte vattentäta. Dragkedjan har rykte om sig att gå sönder - inte upplevt det själv men jag har bara haft ett par.
Prisvärda neoprenöverdrag som värmer gôtt men inte vattentäta. Dragkedjan har rykte om sig att gå sönder - inte upplevt det själv men jag har bara haft ett par.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:27Precis. Neopren är långt ifrån vattentätt. Ösregnar det så blir skorna genomdränkta. Tanken är förmodligen att man ska hålla sig varm trots att man är fuktig, men personligen hade jag hellre haft fullständigt vattentäta (tänk gummistövlar) skor, men med l
Precis. Neopren är långt ifrån vattentätt. Ösregnar det så blir skorna genomdränkta. Tanken är förmodligen att man ska hålla sig varm trots att man är fuktig, men personligen hade jag hellre haft fullständigt vattentäta (tänk gummistövlar) skor, men med l
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:29Men du är ju pysslig av dig Rasmus så nu tycker jag att du tillverkar ett par och går med de till SIDI:s produktutvecklare och säljer dyrt.
Men du är ju pysslig av dig Rasmus så nu tycker jag att du tillverkar ett par och går med de till SIDI:s produktutvecklare och säljer dyrt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:02Biltemas skoskydd är väldigt bra och verkligen värt priset så mitt råd köp, dom är faktiskt dom bästa skoskydd jag haft och då har man köpt många och dyra i cykelaffärer.
Biltemas skoskydd är väldigt bra och verkligen värt priset så mitt råd köp, dom är faktiskt dom bästa skoskydd jag haft och då har man köpt många och dyra i cykelaffärer.
Quote from j sollerman on 23 May 2008, 15:21Kommer vara soligt på vättern så du kommer inte behöva dom 😉
Kommer vara soligt på vättern så du kommer inte behöva dom 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:36Rasmus, jag får nog hålla kurs med dig. Jag har strl 44 och får på mig biltemas på 1 minut 🙂 Med milt våld...
Jag har aldrig ägt ett par dyra fina, men mycket av vattnet rinner in längs benet och då spelar det inte så stor roll om de är vattentäta.
Me
Rasmus, jag får nog hålla kurs med dig. Jag har strl 44 och får på mig biltemas på 1 minut 🙂 Med milt våld...
Jag har aldrig ägt ett par dyra fina, men mycket av vattnet rinner in längs benet och då spelar det inte så stor roll om de är vattentäta.
Me
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:46Två saker...
1. Jag har storlek 44 på cykelskorna, men jag skrev att jag har 43 i vanliga skor. Shimanos skor är helt tossiga i storlekarna, men de är i alla fall konsekvent fel, så man kan ändå lätt hitta rätt.
2. Olika typer av skor är olika tjocka. M
Två saker...
1. Jag har storlek 44 på cykelskorna, men jag skrev att jag har 43 i vanliga skor. Shimanos skor är helt tossiga i storlekarna, men de är i alla fall konsekvent fel, så man kan ändå lätt hitta rätt.
2. Olika typer av skor är olika tjocka. M
Quote from Fredrik Nilsson on 23 May 2008, 16:24"Men så här års, behöver man överdrag till Vättern?"
I fjol var det typ 4 plusgrader på VR på småtimmarna och då var det väldigt skönt med skoöverdrag. Och det var utan regn.
Cykelskor tenderar ju att vara kalla (tunn plast och mycket mesh). Regnar det
"Men så här års, behöver man överdrag till Vättern?"
I fjol var det typ 4 plusgrader på VR på småtimmarna och då var det väldigt skönt med skoöverdrag. Och det var utan regn.
Cykelskor tenderar ju att vara kalla (tunn plast och mycket mesh). Regnar det