Quote from Guest on 24 July 2010, 18:04Skogsmarathon i Hvalsoe, Själland.
Skogsmarathon i Hvalsoe, Själland.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 18:14http://skovloeberen.dk/www/index.php
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 18:40Jag är lite sugen på att springa som ett sista lopp innan Lidingöloppet men det krockar ju med annat intressant.
Är det någon här som sprungit tidigare?
Jag är lite sugen på att springa som ett sista lopp innan Lidingöloppet men det krockar ju med annat intressant.
Är det någon här som sprungit tidigare?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 12:13Hej! Nix, jag har inte sprungit den innan - det blir min första marathonsträcka - varför inte satsa på lite kuperat och skog med än gång;) Tror det tyvärr är rätt mycket grusväg, även om jag hoppas på stig. Danskarna brukar vara bra på arrangemang, så jag
Hej! Nix, jag har inte sprungit den innan - det blir min första marathonsträcka - varför inte satsa på lite kuperat och skog med än gång;) Tror det tyvärr är rätt mycket grusväg, även om jag hoppas på stig. Danskarna brukar vara bra på arrangemang, så jag
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 12:48Givetvis.;)
Häftigast är när man befinner sig på Själlands högsta punkt - 125 meter över havet.
Jag såg mig runt och tilltalade några som bara var där och frågade:
Hur långt kvar är det till högsta punkten?
De flinade ( grinede godt ) och förtalte att ja
Givetvis.;)
Häftigast är när man befinner sig på Själlands högsta punkt - 125 meter över havet.
Jag såg mig runt och tilltalade några som bara var där och frågade:
Hur långt kvar är det till högsta punkten?
De flinade ( grinede godt ) och förtalte att ja
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 12:36JAG har en LØBEREN Skovmarathon söndagen den 7 nov...
Blev lite orolig här men de finns ju flera skogsmaror i Norden 🙂
JAG har en LØBEREN Skovmarathon söndagen den 7 nov...
Blev lite orolig här men de finns ju flera skogsmaror i Norden 🙂