Quote from Guest on 8 May 2010, 07:20Har ett par finhjul, carbon högprofil, som jag just monterat på nya cykeln. Problemet är att jag upplever att det rasslar och skramlar som tusan när jag cyklar och har nu kommit så långt att jag upplever att det kommer från ventilerna som vibrerar mot car
Har ett par finhjul, carbon högprofil, som jag just monterat på nya cykeln. Problemet är att jag upplever att det rasslar och skramlar som tusan när jag cyklar och har nu kommit så långt att jag upplever att det kommer från ventilerna som vibrerar mot car
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:30en liten bit eltejp som håller fast ventilförlängaren mot fälgen är en billig och snabb lösning
en liten bit eltejp som håller fast ventilförlängaren mot fälgen är en billig och snabb lösning
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:34Eltape runt ventilen så den inte far runt i hålet. Då kommer det olika ljud från resonanslådan.
Eltape runt ventilen så den inte far runt i hålet. Då kommer det olika ljud från resonanslådan.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 18:41Eltejp blev det, funkade sådär till en början, men sedan började den låta som en Rusta-cykel igen och det är ju synd när den är så fin. Nytt förslag???
Eltejp blev det, funkade sådär till en början, men sedan började den låta som en Rusta-cykel igen och det är ju synd när den är så fin. Nytt förslag???
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 18:42Två varv?
Två varv?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:12Bättre kan du David!!! :@
Bättre kan du David!!! :@
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:12silvertejp? 😀
silvertejp? 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:16Lågt blodsocker?
Lågt blodsocker?
Quote from Anders Wallerstedt on 8 May 2010, 19:39Hur stor skillnad är det i diameter? någon 10dels millimeter?
* En bit innerslang.
* En bit krympslang.
Hur stor skillnad är det i diameter? någon 10dels millimeter?
* En bit innerslang.
* En bit krympslang.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:11Det beror på vilken storlek på krympslang du väljer så klart. hihi
Skämt å sido, det finns många storlekar på krympslang så du borde kunna hitta någon som är lika stor som ett ventilgummi.
Det beror på vilken storlek på krympslang du väljer så klart. hihi
Skämt å sido, det finns många storlekar på krympslang så du borde kunna hitta någon som är lika stor som ett ventilgummi.