Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatskriva ett blogg inlägg
You need to log in to create posts and topics.

jag må vara dum någonstans, men hur kommer man in och kan skriva ett blogg inlägg. hittar inte de någonstans...

Gå till din profilsida. Där ska det finnas en länk/knapp någonstans.

Hem fliken, Min Profil /tv under din bild), Lägg till blogginlägg (knapp i mittenspalten)

Jag skulle vilja ha direktlänkar till att blogga och regga träning som man kommer åt alltid.

Och jo, jag har en workaround med länkar i min dators browser till ovannämnda så det är inte goda tips och råd på hur jag använder min dator jag efterfrågar uta

Tack Monika för denna fråga (har också letat som en ...) och tack ni andra för svaren.

Men en annan sak jag letar efter är var alla andras bloggar ligger? Tidigare så fanns det väl en flik med bloggar och där låg (ungefär) det senaste dygnets bloggar.

Om du scrollar längst ner på sidan så hittar du dem!

Du kan också välja om du vill att de ska visas på din första sida. Kolla på högersidan, ganska långt ner, så ser du att det finns en ruta "Välja vad som ska visas i kolumnen"

@Susanne
"Om du scrollar längst ner på sidan så hittar du dem!"
Vilken sida?

Så som du beskriver i 2:a stycket har jag sedan tidigare men där finns ju inte ens bråkdelen av "strömmen".

Edit. Felst.

Nästan längst ner på sidan har jag en blå rand där det står "kontakt" "om funbeat" os v. Under den står det till vänster "aktuella diskussioner", i mitten "aktuella blogginlägg" och längst till höger "Funbeat träningssajten".
Klickar jag på "Aktuella blog

Tack. 🙂

Äntligen hittade även jag det.