Quote from Guest on 6 August 2008, 22:53Finns det någon funktion så att man kan få kalendersidan till utskriftsformat och skriva ut?
Finns det någon funktion så att man kan få kalendersidan till utskriftsformat och skriva ut?
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 August 2008, 23:03Inte vad jag vet men det vore väldigt smart! Absolut önskvärt!
Och appro på översikt... Jag skulle vilja ha nån funktion som gör att man kan visa/dölja kommentarer på träningspass, ibland vill jag bara se t.ex. själva träningstypen och antal minuter och
Inte vad jag vet men det vore väldigt smart! Absolut önskvärt!
Och appro på översikt... Jag skulle vilja ha nån funktion som gör att man kan visa/dölja kommentarer på träningspass, ibland vill jag bara se t.ex. själva träningstypen och antal minuter och
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:31Håller helt med dig Rebecca,
Skulle vara riktigt trevligt att kunna välja mellan att se kommentarerna och bara se fakta om passet: typ, tid, kanske sträcka och tempo
Håller helt med dig Rebecca,
Skulle vara riktigt trevligt att kunna välja mellan att se kommentarerna och bara se fakta om passet: typ, tid, kanske sträcka och tempo
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:30Jo ett fint utskriftsformat hade inte suttit helt fel 🙂
Jo ett fint utskriftsformat hade inte suttit helt fel 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 August 2008, 16:16Precis Stefan. Träningstyp, tid och sträcka vore perfekt - I alla fall för mig, och säkerligen många andra. 🙂
Precis Stefan. Träningstyp, tid och sträcka vore perfekt - I alla fall för mig, och säkerligen många andra. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 7 August 2008, 16:23Håller med Stefan i det här en sådan funktion hade varit toppen 🙂
Håller med Stefan i det här en sådan funktion hade varit toppen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 21:16Vore en bra ide (t+)
Vore en bra ide (t+)