Quote from Guest on 28 December 2007, 16:32Läs mer på skruvstad.se
Läs mer på skruvstad.se
Quote from Lena O on 28 December 2007, 16:42Jukka:
Varför lägger du ut detta 3 ggr?
Blir snarare irriterad än intresserad!
Jukka:
Varför lägger du ut detta 3 ggr?
Blir snarare irriterad än intresserad!
Quote from Fredrik Närenfors on 28 December 2007, 18:10Kanske för att det är tre olika lopp (H)
Skruvstad is the place to be Gary.
Kanske för att det är tre olika lopp (H)
Skruvstad is the place to be Gary.
Quote from Lena O on 29 December 2007, 02:09Hahaa! Shit! Me stand corrected!
Var ligger S-län?? .... (#)
Hahaa! Shit! Me stand corrected!
Var ligger S-län?? .... (#)
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 15:29SsssssssssssssssssVärmland (#) 😉
Undra va logiken i länsbokstäverna ligger... Om man tittar på kartan på Wiki så verkar det ju som de kastat alfabetet lite hursomhelst.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:SverigesL%C3%A4n2007mKod.svg
SsssssssssssssssssVärmland (#) 😉
Undra va logiken i länsbokstäverna ligger... Om man tittar på kartan på Wiki så verkar det ju som de kastat alfabetet lite hursomhelst.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:SverigesL%C3%A4n2007mKod.svg
Quote from Lena O on 29 December 2007, 15:35var är det längst ordet du kan bilda genom att använda läns-bokstavarna.
Få bara användas 1 gång? :O)
var är det längst ordet du kan bilda genom att använda läns-bokstavarna.
Få bara användas 1 gång? :O)
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 15:47bawdy-mcknight-zeus-fox
För det måste väl va ett ord?!? Du som verkar ha mer koll på engelska språket kan säkert konfirmera det 😉
bawdy-mcknight-zeus-fox
För det måste väl va ett ord?!? Du som verkar ha mer koll på engelska språket kan säkert konfirmera det 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 16:31Mycket logiskt, man utgår från Sveriges medelpunkt (Stockholm), drar ett varv runt Stockholms län och sedan ner längst östkusten och upp efter västkusten och sist kastar man ut de bokstäver som blev över i Mittsverige och så hade man glömt att Norrland fa
Mycket logiskt, man utgår från Sveriges medelpunkt (Stockholm), drar ett varv runt Stockholms län och sedan ner längst östkusten och upp efter västkusten och sist kastar man ut de bokstäver som blev över i Mittsverige och så hade man glömt att Norrland fa
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 16:52He he... den "logiken" såg jag oxå efter en stund.
He he... den "logiken" såg jag oxå efter en stund.
Quote from Lena O on 29 December 2007, 18:16Anne Marie; JO helt riktigt. Den en gång i tiden fruktade räv som så småningom utplånades från den engelska landsbyggden av tuffa herrar på häst med te kopp i handen. 😉
Förresten: Är det skillnad mellan mittpunkt och medelpunkt?
Jag trodde att det var Ö
Anne Marie; JO helt riktigt. Den en gång i tiden fruktade räv som så småningom utplånades från den engelska landsbyggden av tuffa herrar på häst med te kopp i handen. 😉
Förresten: Är det skillnad mellan mittpunkt och medelpunkt?
Jag trodde att det var Ö